Tuesday, November 8, 2016

Habbatus Sauda' dan Kencing Manis

BISMILLAH......

[HABBATUS SAUDA MENCEGAH KENCING MANIS]

Nigella sativa atau habbatus sauda dengan bahan aktifnya Thymoquinone mempengaruhi paras gula dan insulin di dalam badan. Ini adalah bahan yang mencegah penyakit kencing manis.
Beberapa kajian telah dilakukan untuk mengkaji kesan-kesan Habbatus Sauda pada paras gula di dalam darah. Kajian-kajian ini telah dilakukan ke atas beberapa haiwan, termasuk arnab, kambing, dan tikus. Keputusan kajian-kajian ini sangat memberangsangkan kerana telah menunjukkan kesan yang penting terhadap paras gula iaitu dapat menurunkan paras gula di dalam darah setelah diberikan Habbatus Sauda’ untuk sekurang-kurangnya 48 jam. Kesan tersebut akan terus meningkat apabila Habbatus Sauda diberikan untuk tempoh yang panjang, iaitu sehingga beberapa minggu. Oleh sebab itu, pada masa kini Habbatus Sauda digunakan sebagai sebahagian daripada rawatan untuk diabetes.
Pada tahun 2002, kajian yang dilakukan di Gifu Universiti di Jepun telah membuktikan bahawa Habatus Sauda’ boleh digunakan sebagai rawatan Type 2 diabetes. Pada tahun 1991, Kuwait Universiti telah menjalankan kajian ke atas mekanisma aktiviti Nigella Sativa berkaitan dengan diabetes. Mereka menjumpai bahawa ekstrak Habbatus Sauda’ adalah ubat yang sesuai digunakan untuk merawat penyakit diabetes yang tidak memerlukan insulin. Pada tahun 2003, tiga fakulti di Van, Turki, dan pada 2004 di Faculty of Medicine, Universiti Zonguldak Karaelmas, Zonguldak mengesahkan bahawa Nibella Sativa dapat menurunkan paras gula di dalam darah kepada paras normal bagi arnab yang menghidapi diabetes.

Pesanan Jack Ma

Wilson Jack Ma - Alibaba
 
"Tolong beritahu anak-anak kamu bahawa dunia berubah setiap hari dan tiada sesiapa akan menunggu bila masa sudah berlalu.

Bila pemetik api dicipta, mancis perlahan-lahan lenyap. 

Bila kalkulator dicipta, abakus juga menghilang.

Bila kamera digital direka, jualan negatif filem tidak lagi wujud. 

Bila jualan langsung @ penjualan secara online meningkat, pemasaran secara tradisional menurun.

Bila smartphone guna 4G
(akses internet tanpa talian) diperkenalkan kpd dunia, kita tidak perlu lagi memasang komputer di rumah.

Bila wechat dan whatsapp
(mesej teks/suara/video bergerak) dibangunkan,  mesej teks tradisional (SMS) tidak lagi sepopular dulu.

Jangan kita tuduh "siapa ambil bisnes siapa." Ia hanyalah disebabkan orang lebih cepat menyesuaikan dan mengadaptasi kepada idea baru dan perubahan di dunia.

Ada org bertanya kepada Jack Ma, "Apakah Rahsia kejayaan kamu?" Dia berkata "Sangat mudah... Saya buat (bertindak) semasa kamu hanya memerhati."

Ingatlah dunia berubah setiap hari. Kalau kamu tidak berubah, kamu akan ketinggalan. Kamu Tuai apa yg kamu Semai dan Bagaimana Anda Guna MASA yang Ada.

Kalau kamu habiskan masa bergaul dengan orang-orang Berjaya, kamu menjadi seorang yang BERJAYA. 

Kalau kamu luangkan masa utk *belajar*, kamu mungkin beroleh *kebijaksanaan*.

Kalau kamu luangkan masa utk *membaca buku* untuk majukan diri, kamu akan beroleh *Peningkatan Diri*.

Kalau kamu habiskan masa utk *minum*, kamu mungkin menjadi seorang *pemabuk*.

Kalau kamu habiskan masa *mengomplen*, kamu akan menjadi seorang yang *suka menyalahkan*.

Kalau kamu luangkan masa untuk *mencantikkan diri* kamu, kamu mungkin menjadi seorang gadis yang *cantik*/lelaki yg *handsome*. 

Kalau kamu luangkan masa untuk *kekal sihat*, kamu akan nikmati *kehidupan sihat yang baik*. 

Kalau kamu habiskan masa menjadi seorang yang *suka marah-marah*, kamu mungkin menjadi orang yang *tidak disukai orang*.

Kalau kamu habiskan *masa dengan keluarga*, kamu akan mewujudkan *kasih sayang dan perhubungan yang aman dengan orang-orang yang kamu sayangi*.

*Beza* antara *Orang yang Berjaya* dan *Tidak* ialah *Bagaimana Pintarnya Anda Menggunakan MASA*.

Saturday, November 5, 2016

Jom kunjung

http://maajunanggunbestari.com/

Wednesday, October 19, 2016

Saturday, October 15, 2016

Ada Dan Tiada

As.salam.....Seorang profesor yang atheis berbicara dalam sebuah kelas.
Profesor: "Apakah Allah menciptakan segala yang ada?"
Para mahasiswa: "Betul! Dia pencipta segalanya."
Profesor: "Jika Allah menciptakan segalanya, berarti Allah juga menciptakan kejahatan."
(Semua terdiam. Agak kesulitan menjawab hipotesis profesor itu).
Tiba-tiba suara seorang mahasiswa memecah kesunyian.
Mahasiswa: "Prof! Saya ingin bertanya. Apakah dingin itu ada?"
Profesor: "Pertanyaan macam apa itu? Tentu saja, dingin itu ada."
Mahasiswa: "Prof! Dingin itu tidak ada. Menurut hukum fizik, yang kita anggap dingin sebenarnya adalah ketiadaan panas.
Suhu -460 degree Fahrenheit adalah ketiadaan panas sama sekali. Semua partikel menjadi diam. Tidak boleh bertindak pada suhu tersebut.
Kita menciptakan kata 'dingin' untuk mengungkapkan ketiadaan panas ya.
Selanjutnya! Apakah gelap itu ada?"
Profesor: "Tentu saja ada!"
Mahasiswa: "Anda salah lagi Prof! Gelap juga tidak ada.
Gelap adalah keadaan di mana tiada cahaya. Cahaya boleh kita pelajari. Sedangkan gelap tidak boleh.
Kita boleh menggunakan prisma Newton untuk mengurai cahaya menjadi beberapa warna dan mempelajari panjang gelombang setiap warna.
Tapi! Anda tidak boleh mengukur gelap. Seberapa gelap suatu ruangan diukur melalui berapa besar intensiti cahaya di ruangan itu.
Kata 'gelap' dipakai manusia untuk menggambarkan ketiadaan cahaya.
Jadi! Apakah kejahatan, kemaksiatan itu ada?"
Profesor mulai bimbang tapi menjawab juga: "Tentu saja ada."
Mahasiswa: "Sekali lagi anda salah Prof! Kejahatan itu tidak ada. Allah tidak menciptakan kejahatan atau kemaksiatan. Seperti dingin dan gelap juga.
Kejahatan adalah kata yang dipakai manusia untuk menggambarkan ketiadaan Allah dalam dirinya.
Kejahatan adalah hasil dari tidak hadirnya Allah dalam hati manusia."
Profesor terpaku dan terdiam!
Dosa terjadi kerana manusia lupa hadirkan Allah dalam hatinya..
Hadirkan Allah dalam hati pada setiap saat, maka akan selamatlah diri kita..
Itulah IMAN..
SESUNGGUHNYA DOSA ITU LAHIR SAAT IMAN TIDAK HADIR DALAM HATI KITA..
Wallahu A'alam...
Smoga jdi mnafaat untuk kta smua..

Habbatus Sauda'

HSPM

Saintis di Malaysia yang membuat kajian Habbatus Sauda adalah Prof. Dr. Latiffah A. Latiff dari Fakulti Environmental Studies,UPM. Kajian beliau terhadap habbatus sauda adalah  selama 10 tahun. Beliau mengakui Habbatus Sauda adalah satu anugerah Allah yang amat bernilai buat manusia.

Kajian beliau menemui  dalam sebutir bijirin habbatus sauda terkandung daripada berjuta-juta sel yang menyerupai sel darah manusia.

Prof Dr Latiffah mengakui semakin banyak kajian dilakukan, semakin banyak pendedahan baharu ditemui.

Apa yang pasti terdapat lebih 100 bahan aktif yang terkandung dalam bijirin hitam habbatus sauda. Peratus yang paling tinggi adalah TIMOKUINON. Mendominasi antara 70% - 80% .

Inilah faktor mengapa Amerika Syarikat berusaha mematernkan Habbatus Sauda menjadi produk mereka. Umat Islam jangan terus tidur dibuai mimpi indah.

Hasil kajian Prof Dr Latiffah membuktikan bahawa TIMOKUINON yang diekstrak daripada habbatus sauda berupaya menurunkan paras kolesterol, glukos dalam darah dan berat badan sekali gus mengurangkan risiko penyakit sindrom metabolik dan penyakit jantung.

Kredit FB Lah Zul CEO Zal Permai Resources

Tuesday, October 11, 2016

HSPM dan Kolestrol

BAGAIMANA DGN HSPM MENYELAMATKAN JANTUNG ANDA?

Masalah jantung berpunca dari pembentukan kolestrol yg tinggi.

Org yg meningkat usia biasanya terdedah dgn masalah kolestrol. Ini kerana telah mkn dan banyak toksid dan lemak berkumpul dlm darah. Lama kelamaan lemak itu menjadi tepu dan tidak larut lagi dlm darah terutama org yg berumur.

Lemak yg tepu ini membentuk plak dan menyekat pengaliran darah. Salur darah yg tersekat ini akan menghalang pengaliran darah. Darah yg tersekat ini akan menghalang pengaliran oksigen yg paling penting sekali ke otak. Oksigen yg terputus ke otak dlm beberapa saat saja akan membuatkan stroke kerana isyarat ke saraf terputus krn terputusnya bekalan oksigen. Pada masa inilah berlaku lumpuh dimana bahagian darah yg tersekat. Ada stroke pada jantung akibat koronari tersekat dgn kolestrol. Ada stroke di otak akibat salur darah di otak tersekat oleh kolestrol. Ada stok pada bahagian lain. Semuanya berpunca kolestrol yg yg tepu membentuk plak yg menghalang pengaliran darah untuk menghantar oksigen.

Sebenarnya semua masalah ini Rasulullah telah ajarkan bagaimana mengelak masalah ini. Pada masa kini  rawatan stroke memakan kos puluhan tibu dan ratusan bagi kes accute dan kronik. Saya temui pesakit masalah koronari tersumbat. Rawatan yg dikatakan memasuk satu belon saja dalam salur koronori kosnya RM10K. Itu adalah simple tidak melibatkan pembedahan. Jika kes pembedahan melibatkan RM100K. Hari ini jika tiada wang manusia hanya layak menanggung azah sebelum ajal sampai.

Rasulullah telah mengajarkan umat supaya istiqomah dgn madu, habbatus, cuka @ khal untuk darah umatnya bebas dari masalah kolestrol. Darah tanpa lebihan kolestrol menjadi air mengalir dgn lancar dan oksigen lancar untuk sampai ke semua saraf. Kita sihat jika kita ikut apa yg Rasulullah ajarkan. Segala akiviti dapat kita lakukan untuk mengecapi nikmat dunia ini, ibadah sempurna tanpa halangan penyakit.

Inilah fungsi HSPM yang ZAI RESOURCES perkenalkan. Produk murah tapi nilainya sangat tinggi.

Selamatkan kesihatan anda dgn mengamalkan HSPM. Dua benda yg anda dapat. Satunya menegakkan sunah. Kedua kesihatan paling bernilai.

Cuma RM30

Hubungi:
019-2663512 (jannah)
019-2661873 (yusof)

Kredit FB Lah Zul (CEO Zal Permai Resources)

Saturday, October 8, 2016

Kenapa MAB Tidak Dijual Di Kedai Jamu?

Dulu selalu pikir kenapa produk MAB ni tak dijual dkt kedai jamu macam produk lain.. 
❌❌❌❌❌❌❌
Tpi bila dah jdi Dealer ni..  Bru tahu..  Yg jamu dan maajun ni bukan boleh makan sebarang jea.. 

Sebab tu kami sbgai agen atau stokis MAB kena selalu consult customers dri start beli smpai lah cara pakai semua tu..  Brg elok klau tak ada cara pkai yg betul tak berkesan jugak..

MAB pulak ada pantang larang .  Ada boleh mkn ada yg tak boleh.. 

Awak kalau pergi dekat kedai jamu dia explain tak..  Pantang larang, cara pakai mcm mne..ADA KE TIDAKKK???

KEDAI JAMU  1001 jenis barang agak dia nk explain dkt awk mcm mne kami consult awk tak...

Kalau kena dgn penjual perempuan tak apa jugak kena yg menjaga kedai lelaki..  Dia ajar tak?? 

So pikir ape yg lebih baik 😊😊😊😊

Kredit FB Roszleha Rashid

Pastikan MAB yg original

Pastikan yang original. Dapatkan drpd agen/dealer MAB yg sah sahaja.

MAB Tablet : RM40

MAB Klasik : RM21

Hubungi Team Konsultan MAB Power Network yg sentiasa bersedia menjawab persoalan dan memberi khidmat perundingan yg terbaik..

#syukurselalu
#mab
#maajunanggunbistari

Lebih 30000 telah terjual dalam masa sebulan. Pengguna wanita Malaysia ternyata telah sangat meyakini keberkesanan Maajun Anggun Bistari a.k.a MAB

📌Sesi khidmat nasihat serta kaunseling selepas pembelian  akan  diberi  secara percuma. 📌

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀

STOKIS
Selangor - Bangi Avenue, Bdr Bukit Mahkota, Bandar Seri Putra : 019-2663512 (jannah)

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
DEALER

🌹SELANGOR:
1. Puchong Utama : 0126099764 (ida) Zuraida Othman
2. Bangi - Kajang : 0193591626 (lene) Adelen Osman
3. Serdang, seri kembangan : 019-6421308 (aini)
4. Kajang : 019-337302 (izan)
5. Teluk Panglima Garang, Banting : 012-2255824 (fizah) Ateeyza Talib
6. USJ, Subang Jaya : 012-7575320 (diana)
7. Puchong kg sri langkas:  01135048172 (diah) Ahadiah Diah
8. Bandar Sunway - Tmn Medan : 019-2995661 (liza) Lizawatie Awang
9. Putra Heights : 013-3853257, 013-3773257 (habibah)
10. Bandar Baru Bangi : 019-6691169 (asma)
11. Teras Jernang, Bangi : 019-2642497 (kak k)
12. Shah Alam : 019-2834405 (ila)
13. Batu Cave : 0192248454 (k.norlia)
14. Sungai besar: 019-6691169 (asmah)
15. Puchong Putra Perdana (aini) : 012:9802748 Noraini Abdul Rahim
16. Taman Mas, Sepang : 012-2965172 (roza) Rozaimah Binti Razali
17. USJ 019-9206155 (amy)
18. Bandar Teknologi Kajang 012-691 4073 (yati)
19. Bangi lama, 017-633 2073 (sue)
20. Kinrara puchong :017 5154139 (fadilah)
21. Puchong perdana:  0172727278
(Effa- Opah Heritage urut tradisional Mobile Spa)
22. Jalan kebun, shah alam 0133304590 (yati)
23. Puchong Perdana: 012-2432876 (norlela)
24. Serdang : 013-3357303 (norma)

🌹PUTRAJAYA & CYBERJAYA
1. Putrajaya 012-629 1767 (mazlia anis)
2. Cyberjaya : 019-6421308 (aini) Zalzahaini Aini Ismail
3. Cyberjaya : 017-633 2073 (sue)

🌹KUALA LUMPUR
1. Bangsar South : 012-7575320 (diana)
2. TNB Bangsar, Pantai Dalam : 019-3373002 (izan)

🌹NEGERI SEMBILAN
1. Sendayan, Seremban : 013-3550079 (nita) Nita Homemade
2. Nilai: 013-8305062 (syikin)
3. Seremban, Senawang : 013-6677848 (hazizah)

🌹MELAKA
1. Durian Tunggal, Alor Gajah, Ayer Keroh, Bukit Katil & Bandar Melaka: 017-6770322 (ema) Zaemah Zaiemah Zainol
2. Klebang, Malim, Sg. Udang, Hospital Besar Melaka: 0143389731 (Hariyah@Ati)

🌹JOHOR
1. Parit Sulong, Parit Raja, Batu Pahat, Semerah : 018-7711689 (ainis) Aynis Ibrahim
2. Batu Pahat : 017-7754663 (azie)
3. Tmn.bestari indah, Ulu Tiram : 017-4846400 (sha)
4. Kluang : 019-7738230 (alynn)
5. Muar :013-7601557 (mala)

🌹PAHANG
1. Lanchang - Jengka : 012-945 2880 (amy)
2. Bukit Ibam - Muadzam Shah : 019-6113047 (hidayah) Mujahidah Solehah
3. Raub : 011-3122954 (mimiey)

🌹TERENGGANU
1. Kerteh - Paka: 013-9271669 (cikgu nor)
2. Paka - Dungun: 019-7540786 (syiema)
3. Ajil: 011 1065 5886 (wahida)
4.kerteh-0129891402(rohana) Rohana Minna

🌹PERAK
1. Teluk Intan: 019-6691169 (asma)
2. Slim river, sungkai, bidor, tapah: 0123019183 (Rina)
3. Manjung: 013-9133301 (sarimah)

🌹PERLIS
1. Kangar : 019-5732468 (shimah) Noor Hashimah Abd Satar

🌹SABAH
1. Keningau, Nabawan, Tenom, Tambunan, Kota Kinabalu : 016-2168143 (wina)

🌹SARAWAK
1. Mukah : 017-2066861 (zulhisyam bt abdullah)
2. Mukah : 012-8859941 (Nurhidayah)

🌹KELANTAN
1. Kota Bharu :  019-9834891 (Nor Munirah bt Awang Nor Munirah Awang

Jom Gempur Keputihan

[JOM GEMPUR MASALAH KEPUTIHAN DENGAN MENGGUNAKAN Maajun Anggun Bistari

Ramai wanita tak ada kesedaran terhadap risiko dan bahaya penyakit keputihan malah menganggap sebagai suatu petanda biasa sebelum kitar haid. Jom semak dulu beberapa faktor keputihan⬇

1. Tak bersih
Cuci bahagian sulit dengan air bersih dan pastikan kering selepas membuang air kecil atau selepas aktiviti seksual. Kelembapan pada bahagian faraj akan menggalakkan pertumbuhan dan jangkitan mikroorganisma seperti kulat dan bakteria.

2. Hormon
Gangguan keseimbangan hormon dalam tubuh boleh juga boleh menyebabkan seseorang wanita menghadapi penyakit keputihan. Ketidakseimbangan hormon dalam darah disebabkan oleh beberapa perkara yang tersenarai di bawah:

a. Perembesan hormon estrogen iaitu hormon pembiakan pada wanita hamil membolehkan kulat lebih mudah melekat pada dinding faraj.

b. Pengambilan ubat, khasnya antibiotik yang berlebihan untuk jangka masa yang panjang menyebabkan bakteria semula jadi pada bahagian faraj mati dan ini secara tidak langsung menyumbang kepada pertumbuhan mikro organisma patogen seperti bakteria atau kulat.

c. Wanita yang mengalami tekanan akibat daripada masalah peribadi atau gangguan emosi yang lain akan mempengaruhi aktiviti normal otak dalam mengkoordinasi penghasilan hormon yang seimbang.

d. Pengambilan pil perancang keluarga atau pil pencegah kehamilan turut menyumbang kepada ketidakseimbangan hormon dalam darah.

3. Gaya Hidup
Gaya hidup seseorang wanita sangat mempengaruhi status kesihatan. Wanita yang aktif dalam aktiviti seksual tidak sihat, misalnya melakukan aktiviti seks rambang dengan lebih daripada seorang pasangan lebih cenderung untuk mendapat pelbagai jangkitan pada bahagian faraj.

4. Penyakit
Wanita yang menghadapi penyakit kencing manis, lebih mudah mendapat penyakit keputihan disebabkan kandungan gula yang tinggi dalam rembesan faraj yang membolehkan pertumbuhan kulat yang banyak dan berkembang biak di bahagian faraj. Wanita yang mempunyai sistem daya tahan badan yang rendah atau terjejas seperti pesakit AIDS, barah, leukemia juga berhadapan dengan risiko yang tinggi untuk mendapat jangkitan faraj.

Saturday, October 1, 2016

Tanda-tanda Finroid Dan Cyst

BISMILLAH....

TANDA - TANDA FIBROID DAN CYST DALAM RAHIM YANG BERMASALAH

* Gangguan Haid
* Keputihan
* Masalah ketidaksuburan
* Kemandulan di kalangan wanita
* Hubungan suami isteri yang dingin atau sakit ketika bersama
* Perut kembang
* Angin yang keluar dari vagina (Kentut Vagina)
* Rasa gatal dan keluar bau kurang enak pada vagina
* Kerap membuang air kecil ketika batuk, berlari dan berlompat
* Kerap letih dan lesu
* Sakit lutut dan tumit
* Kesejukan kaki dan tangan
* Kekejangan otot dibawah betis (simpul mengkarung)
* Kerap keguguran
* Ketumbuhan fibriod dan cyst

BAGAIMANA KETUMBUHAN FIBROID DAN CYST TERJADI?

1. Punca penyakit ini bermula pada ganguan haid dan sengugut
2. Satu kajian yang menunjukan bahawa lebih kurang 50% daripadanya wanita
3. Ia sering berlaku dikalangan wanita yang tidak berkahwin dan yang pernah beranak

ADAKAH IA BOLEH DIRAWAT?

Seperti yang ditulis oleh Dr Hamid Arshar dalam tulisan beliau tidak ada rawatan yang menggunakan ubat hospital yang boleh mengecutkan ketumbuhan fibroid TETAPI ada kemungkinan ubat-ubatan tradisional seperti akar kayu atau dedaun yang mungkin mempunyai kesan, khusus terhadap rahim boleh mengecutkan ketumbuhan pada fibroid. Bidang ini masih lagi terbuka luas dan usaha yang boleh mendapatkan ramuan untuk mengecutkan ketumbuhan fibroid.

Kebanyakan yang kita dengar ramai wanita Malaysia yang menghadapi ketumbuahn fibroid, rata-ratanya akan mengambil jalan mudah dengan menjalani proces pembedahan. Tapi masih juga ketumbuah itu akan tumbuh selepas beberapa bulan atau tahun itu pun bergantung pada aktifnya fibroid mereka.

Cubalah mulai dari sekarang.,
Testimoni diri sendiri sebenarnya membuatkan saya bertambah yakin.

Insyaallah.. dengan mengamalkan MAAJUN ANGGUN BISTARI dapat  merawat dan mengecutkan cyst & fibroid (ukuran 2cm)tanpa melalui pembedahan...
Mengamalkan MAAJUN ANGGUN BISTARI juga boleh menyah aktifkan drpd aktif lagi...
'Semua dengan IzinNya'

Jom dapatkannya hari ini juga..🌹🌹🌹🌹

Hubungi 019-266 3512 (jannah)

Kisah Mengenai Tomato

Kisah mengenai tomato..

Seorang guru meminta pelajar-pelajarnya utk membawa beberapa tomato dalam beg plastik ke sekolah.

Tiap tomato ini diberi nama orang yang dibenci oleh pelajar2 tersebut.

Jadi, bilangan tomato akan sama dengan bilangan orang yang mereka benci.

Pada hari yg ditetapkan, Semua kanak-kanak membawa tomato mereka.
Ada yg memiliki dua, sesetengahnya memiliki tiga dan sesetengahnya memiliki lima, beberapa bahkan mempunyai 20 tomato mengikut bilangan orang yang dibenci mereka.

Guru tersebut kemudian memberitahu, mereka terpaksa membawa tomato dengan mereka kemana-mana mereka pergi selama dua minggu.

Hari-hari berlalu, pelajar2 mula mengadu tentang bau reput dan busuk tomato tersebut.

Pelajar2 yang banyak tomato mengadu ia adalah sangat berat untuk dipikul dan bau terlalu busuk.

Lepas seminggu, guru bertanya para pelajar

"Bagaimana anda rasa minggu ini?"

Pelajar2 mengadu bau busuk dan seksa yang amat sangat sebab berat daripada tomato, terutama orang-orang yang membawa banyak tomato.

Guru berkata, "ini adalah amat serupa dengan apa yang anda bawa dalam *_hati_* anda apabila anda tidak suka kepada sesetengah orang.

*_*Kebencian membuat hati tidak tenang dan tidak sihat, dan anda membawa kebencian itu di mana-mana.*_*

Jika anda tidak boleh tahan bau tomato rosak selama seminggu, bayangkan *_kesan kepahitan hati anda_* kerana anda membawa ia setiap hari."

  Hati ialah sebuah taman indah yang memerlukan pembersihan drpd rumpai yang tidak diingini.

*_Maafkan orang-orang yang telah menimbulkan kemarahan dan kebencian anda._*

Ini akan membuat *_Ruang_* untuk menyimpan *_perkara yg baik2._*

Ianya lebih baik, tidak pahit

Salam Maal Hijrah 1438H daripada MAB Power Network.. 😊😊😊

Wednesday, September 28, 2016

Sunday, September 18, 2016

All in One.. MAB

Segalanya Tentang MAB

Segalanya tentang MAB...

*ikhtiar hamil
*family planning
*rawatan keputihan
*mengatasi masalah senggugut
*menstabilkan period yg tak teratur
*kesihatan dalaman wanita

MAB Tablet : RM40 (Promosi pengenalan RM35)

MAB Klasik : RM21

Hubungi Team Konsultan MAB Power Network yg sentiasa bersedia menjawab persoalan dan memberi khidmat perundingan yg terbaik..

#syukurselalu
#mab
#maajunanggunbistari

Lebih 30000 telah terjual dalam masa sebulan. Pengguna wanita Malaysia ternyata telah sangat meyakini keberkesanan Maajun Anggun Bistari a.k.a MAB.

MAB Power Network Consultant Team:

Aynis 018-7711689
Kak Asma 019-6691169
Zalzahaini 019-6421308
Zuraida 012-6099764
Adelen 019-3591626
Norma 013-3357303
Shamihah 017-4846400
Ahadiah 011-35048172
Sue 017-6332073
Ana 012-9891402
Nita 013-3550079
Zaemah 017-6770322
Shima 019-5732468
Habibah 013-3853257
Hidayah 0196113047
Jannah 019-2663512

📌Sesi khidmat nasihat serta kaunseling selepas pembelian  akan  diberi  secara percuma. 📌

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀

STOKIS
Selangor - Bangi Avenue, Bdr Bukit Mahkota, Bandar Seri Putra : 019-2663512 (jannah)

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
DEALER

🌹SELANGOR:
1. Puchong Utama : 0126099764 (ida) Zuraida Othman
2. Bangi - Kajang : 0193591626 (lene) Adelen Osman
3. Serdang, seri kembangan : 019-6421308 (aini)
4. Kajang : 019-337302 (izan)
5. Teluk Panglima Garang, Banting : 012-2255824 (fizah) Ateeyza Talib
6. USJ, Subang Jaya : 012-7575320 (diana)
7. Puchong kg sri langkas:  01135048172 (diah) Ahadiah Diah
8. Bandar Sunway - Tmn Medan : 019-2995661 (liza) Lizawatie Awang
9. Putra Heights : 013-3853257, 013-3773257 (habibah)
10. Bandar Baru Bangi : 019-6691169 (asma)
11. Teras Jernang, Bangi : 019-2642497 (kak k)
12. Shah Alam : 019-2834405 (ila)
13. Batu Cave : 0192248454 (k.norlia)
14. Sungai besar: 019-6691169 (asmah)
15. Puchong Putra Perdana (aini) : 012:9802748 Noraini Abdul Rahim
16. Taman Mas, Sepang : 012-2965172 (roza) Rozaimah Binti Razali
17. USJ 019-9206155 (amy)
18. Bandar Teknologi Kajang 012-691 4073 (yati)
19. Bangi lama, 017-633 2073 (sue)
20. Kinrara puchong :017 5154139 (fadilah)
21. Puchong perdana:  0172727278
(Effa- Opah Heritage urut tradisional Mobile Spa)
22. Jalan kebun, shah alam 0133304590 (yati)
23. Puchong Perdana: 012-2432876 (norlela)
24. Serdang : 013-3357303 (norma)
                                                                🌹PUTRAJAYA & CYBERJAYA
1. Putrajaya 012-629 1767 (mazlia anis)
2. Cyberjaya : 019-6421308 (aini) Zalzahaini Aini Ismail
3. Cyberjaya : 017-633 2073 (sue)

🌹KUALA LUMPUR
1. Bangsar South : 012-7575320 (diana)
2. TNB Bangsar, Pantai Dalam : 019-3373002 (izan)

🌹NEGERI SEMBILAN
1. Sendayan, Seremban : 013-3550079 (nita) Nita Homemade
2. Nilai: 013-8305062 (syikin)

🌹MELAKA
1. Durian Tunggal, Alor Gajah, Ayer Keroh, Bukit Katil & Bandar Melaka: 017-6770322 (ema) Zaemah Zaiemah Zainol
2. Klebang, Malim, Sg. Udang, Hospital Besar Melaka: 0143389731 (Hariyah@Ati)

🌹JOHOR
1. Parit Sulong, Parit Raja, Batu Pahat, Semerah : 018-7711689 (ainis) Aynis Ibrahim
2. Batu Pahat : 017-7754663 (azie)
3. Tmn.bestari indah, Ulu Tiram : 017-4846400 (sha)
4. Kluang : 019-7738230 (alynn)
5. Muar :013-7601557 (mala)

🌹PAHANG
1. Lanchang - Jengka : 012-945 2880 (amy)
2. Bukit Ibam - Muadzam Shah : 019-6113047 (hidayah) Mujahidah Solehah
3. Raub : 011-3122954 (mimiey)

🌹TERENGGANU
1. Kerteh - Paka: 013-9271669 (cikgu nor)
2. Paka - Dungun: 019-7540786 (syiema)
3. Ajil: 011 1065 5886 (wahida)
4.kerteh-0129891402(rohana) Rohana Minna

🌹PERAK
1. Teluk Intan: 019-6691169 (asma)
2. Slim river, sungkai, bidor, tapah: 0123019183 (Rina)
3. Manjung: 013-9133301 (sarimah)

🌹PERLIS
1. Kangar : 019-5732468 (shimah) Noor Hashimah Abd Satar

🌹SABAH
1. Keningau, Nabawan, Tenom, Tambunan, Kota Kinabalu : 016-2168143 (wina)

🌹SARAWAK
1. Mukah : 017-2066861 (zulhisyam bt abdullah)
2. Mukah : 012-8859941 (Nurhidayah)

🌹KELANTAN
1. Kota Bharu :  019-9834891 (Nor Munirah bt Awang Nor Munirah Awang

Friday, September 9, 2016

Ujian Analisis Dadah terhadap MAB

UJIAN ANALISIS DADAH MAB (DRUG SCREENING) OLEH PUSAT RACUN NEGARA.

PUSAT RACUN NEGARA (NATIONAL POISON CENTRE) adalah satu Badan Sokongan diletakkan di bawah universiti reseach USM Pulau Pinang. Fungsinya  mengawal hal-hal berkaitan Racun dan Dadah di Malaysia.

Salah satu tugas Pusat Racun Negara adalah membuat diagnos atau saringan racun dan dadah terhadap suatu produk terutama produk yang dikategori UBAT oleh oleh PBKD (Pihak Berkuasa Kawalan Dadah).

Kelulusan KKM suatu produk kategori UBAT mestilah melalui proses Drug Screening ini. Dalam ujian Drug Screening ini,  68 jenis bahan kimia yang yang dikategorikan Dadah/Racun yang disaring.

Nama-nama kimia ini biasa terdapat dalam herba semulajadi dan ada juga kimia yg dibancuh (sentetik). Ianya mestilah berada dalam had yang dibenarkan sesuai dengan dose badan manusia. Jika ia melebihi akan merosakkan kesihatan manusia yang mengambilnya.

MAB telah melalui ujian ini dan semua jenis 68 kimia yan dikategori DRUG/POISON tidak detemui.

Result ujian - ND (Not Detechted). Ini mengesahkan bahawa MAB adalah herba yang unik dan amat berharga. Sijil pengesahan MAB bebas dari segala DRUG/POISON telah dikeluarkan oleh PUSAT RACUN NEGARA.

Result ini juga telah disokong oleh pengamal MAB selama 11 tahun sejak diperkenalkan. Semua pengamal MAB telah sihat dengan kecantikan yang terpelihara tanpa apa efek penyakit lain.
Inilah anugeah Allah untuk wanita Malaysia.

Testimoni MAB

Wednesday, September 7, 2016

HSPM

Antara KHASIAT umum HPSM utk LELAKI mengikut turutan:

HABBATUSSAUDA
1.Mampu merawat kemerosotan fungsi seks yang tidak mencapai penegangan disebabkan oleh pemakanan ubat kencing manis, darah tinggi, sakit jantung dan sebagainya dengan menyingkirkan segala toksin, mengisi semula tenaga, menyeleraskan bekalan oksigen, mengaktifkan darah, menyelaraskan dan meningkatkan metabolisma serta meningkatkan penghasilan sperma.

2.Menguatkan tenaga batin; “Al Habbah As Sawda” juga dapat memulihkan tenaga dalaman bagi kaum lelaki yang mengalami kekurangan tenaga syahwat.

3.Mengembalikan tenaga kelelakian dan memekatkan air mani, sakit sendi, sakit pinggang, menguatkan antibodi dan penyakit yang melibatkan ketuaan.

4.Mengandungi hormon yang lengkap untuk menambah kecergasan mental, seksual dan pelbagai aktiviti.

5.Kandungan yang lengkap di dalam “Al Habbah As Sawda” membantu menguatkan sistem imun penyakit.

6.Ia menguatkan sistem ketahanan badan semulajadi yang sedia ada dalam tubuh kita.

MADU,
1. Aktif menjalankan fungsinya memulihkan tenaga dengan segera

2. Menghentikan batuk dengan cepat

3. Membersihkan dan membuang segala kotoran dalam darah.

4. Mengendurkan urat-urat yang tegang, tekanan & kemurungan.

5. Menghentikan kesakitan sendi

6. Baik untuk sistem pernafasan

7. Badan dapat menyerap madu dengan mudah tanpa memprosesnya terlebih dahulu

8. Membunuh kuman dan virus di dalam darah

9. Membaikpulih dalaman wanita dan memelihara kesihatan kaum lelaki serta menambah keharmonian rumahtangga.

10. Menghilangkan gatal-gatal pada kulit dan parut luka dengan segera

11. Meningkatkan prestasi mental

12. Mencantik, menghalus, melembap dan mengawal keanjalan kulit.

BAGAIMANA HABBATUS SAUDA PLUS MADU BERFUNGSI MERAWAT KEBANYAKKAN PENYAKIT

1) Menguat sistem pertahanan badan semulajadi yang sedia ada dalam tubuh. Kandungan yang lengkap dalam habbatusauda menguatkan sistem imun daripada serangan penyakit.

2) Mengandungi hormon yang lengkap untuk menambah kecergasan mental, seksual dan pelbagai aktiviti.

3) Melancar semula perjalanan darah dan ini membantu ke arah penyembuhan semulajadi.

4) Kandungan nigellon yang terdapat didalamnya terbaik dan paling berkesan untuk merawat masalah kesukaran bernafas, lelah dan radang tengkorok.

5) Membantu menguat kembali fungsi-fungsi buah pinggang, hempedu, hati, jantung dan bahagian-bahgian lain dalam tubuh seperti sediakala. Oleh itu, insya-Allah ia boleh membantu pesakit kencing manis, gout, jantung dan sebagainya.

6) Membekal sel-sel yang diperlukan untuk menambah keupayaan tubuh, menyingkirkan tumor/ketumbuhan yang mengakibatkan barah.

7) Membersihkan perut, menyingkirkan angin, kahak dan pelbagai tindak balas berlaku semasa rawatan. Namun ia tidak meninggalkan sebarang kesan sampingan dan selamat digunakan.

RM 36 termasuk POSLAJU

Miracle Herbs MAB : All in One

Segalanya tentang MAB...

*ikhtiar hamil
*family planning
*rawatan keputihan
*mengatasi masalah senggugut
*menstabilkan period yg tak teratur
*kesihatan dalaman wanita

MAB Tablet : RM40 (Promosi pengenalan RM35)

MAB Klasik : RM21

Hubungi Team Konsultan MAB Power Network yg sentiasa bersedia menjawab persoalan dan memberi khidmat perundingan yg terbaik..

#syukurselalu
#mab
#maajunanggunbistari

Lebih 30000 telah terjual dalam masa sebulan. Pengguna wanita Malaysia ternyata telah sangat meyakini keberkesanan Maajun Anggun Bistari a.k.a MAB.

MAB Power Network Consultant Team:

Aynis 018-7711689
Kak Asma 019-6691169
Zalzahaini 019-6421308
Zuraida 012-6099764
Adelen 019-3591626
Norma 013-3357303
Shamihah 017-4846400
Ahadiah 011-35048172
Sue 017-6332073
Ana 012-9891402
Nita 013-3550079
Zaemah 017-6770322
Shima 019-5732468
Habibah 013-3853257
Hidayah 0196113047
Jannah 019-2663512

📌Sesi khidmat nasihat serta kaunseling selepas pembelian  akan  diberi  secara percuma. 📌

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀

STOKIS
Selangor - Bangi Avenue, Bdr Bukit Mahkota, Bandar Seri Putra : 019-2663512 (jannah)

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
DEALER

🌹SELANGOR:
1. Puchong Utama : 0126099764 (ida) Zuraida Othman
2. Bangi - Kajang : 0193591626 (lene) Adelen Osman
3. Serdang, seri kembangan : 019-6421308 (aini)
4. Kajang : 019-337302 (izan)
5. Teluk Panglima Garang, Banting : 012-2255824 (fizah) Ateeyza Talib
6. USJ, Subang Jaya : 012-7575320 (diana)
7. Puchong kg sri langkas:  01135048172 (diah) Ahadiah Diah
8. Bandar Sunway - Tmn Medan : 019-2995661 (liza) Lizawatie Awang
9. Putra Heights : 013-3853257, 013-3773257 (habibah)
10. Bandar Baru Bangi : 019-6691169 (asma)
11. Teras Jernang, Bangi : 019-2642497 (kak k)
12. Shah Alam : 019-2834405 (ila)
13. Batu Cave : 0192248454 (k.norlia)
14. Sungai besar: 019-6691169 (asmah)
15. Puchong Putra Perdana (aini) : 012:9802748 Noraini Abdul Rahim
16. Taman Mas, Sepang : 012-2965172 (roza) Rozaimah Binti Razali
17. USJ 019-9206155 (amy)
18. Bandar Teknologi Kajang 012-691 4073 (yati)
19. Bangi lama, 017-633 2073 (sue)
20. Kinrara puchong :017 5154139 (fadilah)
21. Puchong perdana:  0172727278
(Effa- Opah Heritage urut tradisional Mobile Spa)
22. Jalan kebun, shah alam 0133304590 (yati)
23. Puchong Perdana: 012-2432876 (norlela)
24. Serdang : 013-3357303 (norma)
                                                                🌹PUTRAJAYA & CYBERJAYA
1. Putrajaya 012-629 1767 (mazlia anis)
2. Cyberjaya : 019-6421308 (aini) Zalzahaini Aini Ismail
3. Cyberjaya : 017-633 2073 (sue)

🌹KUALA LUMPUR
1. Bangsar South : 012-7575320 (diana)
2. TNB Bangsar, Pantai Dalam : 019-3373002 (izan)

🌹NEGERI SEMBILAN
1. Sendayan, Seremban : 013-3550079 (nita) Nita Homemade
2. Nilai: 013-8305062 (syikin)

🌹MELAKA
1. Durian Tunggal, Alor Gajah, Ayer Keroh, Bukit Katil & Bandar Melaka: 017-6770322 (ema) Zaemah Zaiemah Zainol
2. Klebang, Malim, Sg. Udang, Hospital Besar Melaka: 0143389731 (Hariyah@Ati)

🌹JOHOR
1. Parit Sulong, Parit Raja, Batu Pahat, Semerah : 018-7711689 (ainis) Aynis Ibrahim
2. Batu Pahat : 017-7754663 (azie)
3. Tmn.bestari indah, Ulu Tiram : 017-4846400 (sha)
4. Kluang : 019-7738230 (alynn)
5. Muar :013-7601557 (mala)

🌹PAHANG
1. Lanchang - Jengka : 012-945 2880 (amy)
2. Bukit Ibam - Muadzam Shah : 019-6113047 (hidayah) Mujahidah Solehah
3. Raub : 011-3122954 (mimiey)

🌹TERENGGANU
1. Kerteh - Paka: 013-9271669 (cikgu nor)
2. Paka - Dungun: 019-7540786 (syiema)
3. Ajil: 011 1065 5886 (wahida)
4.kerteh-0129891402(rohana) Rohana Minna

🌹PERAK
1. Teluk Intan: 019-6691169 (asma)
2. Slim river, sungkai, bidor, tapah: 0123019183 (Rina)
3. Manjung: 013-9133301 (sarimah)

🌹PERLIS
1. Kangar : 019-5732468 (shimah) Noor Hashimah Abd Satar

🌹SABAH
1. Keningau, Nabawan, Tenom, Tambunan, Kota Kinabalu : 016-2168143 (wina)

🌹SARAWAK
1. Mukah : 017-2066861 (zulhisyam bt abdullah)
2. Mukah : 012-8859941 (Nurhidayah)

🌹KELANTAN
1. Kota Bharu :  019-9834891 (Nor Munirah bt Awang Nor Munirah Awang

MAB TABLET (MABT)

MAB TABLET (MABT)

MAB Tablet (MABT)adalah produk terbaru yang lancarkan oleh ZAI PERMAI RESOURCES (ZPR). 

Fungsi dan aturan makan MABT adalah sama dengan MAB Klasik( tradisional).
..
MABT didaftarkan di bawah Kementerian Kesihatan (KKM) dengan nombor siri pendaftran KKM 170616/05/120.

Pihak KKM telah membuat pengkelasan MABT dan mengkategorikan MABT sebagai  produk FDI (Food Drug Interphase), Produk Interfasa Makanan-Ubat.

Dengan pengkelasan MABT sebagai produk FDI, maka MABT adalah produk BUKAN UBAT.  MABT hanyalah  sebagai produk herba untuk kesihatan.

Dengan itu, MABT tidak tertakluk dibawah Pihak Berkuasa Dadah (PBKD) . MABT bukan ubat yg dibancuh dgn bancuhan kimia ( kimia sintetik).

Dengan pengkelasan ini, MABT tidak perlu diletakkan pengenalan nombor siri MAL pada stiker botol.

MABT dihasilkan dengan teknologi tinggi kilang bertaraf GMP dan HACCP. Dipantau oleh KKM dan JAKIM. Mengambil kira kebersihan, HALAL dan TOYYIB.

Semasa packaging, ia terpelihara dari pencemaran microorganisma.

Teknologi yang digunakan adalah dengan Extract Nutrition dari herba. Dengan teknologi ini Nutrition dari herba dapat dipelihara pada tahap semaksima yang mungkin.

Sehubungan itu, dengan berdaftarnya MABT dibawah KKM, bererti semua urusniaga MABT sudah mengikut kehendak undang-undang kerajaaan Malaysia. Semua agen ZPR bebas mempamirkan MABT di semua premis-premis perniagaan yang sah di Seluruh Malaysia.

ZULKEFLI/ AZIZAH/ZPR
PENGASAS MABT

Tuesday, September 6, 2016

MAB Bebas Racun

MAB DIIKTIRAF OLEH PUSAT RACUN NEGARA

MAB telah dianalisa oleh PUSAT RACUN NEGARA  dan didapati bebas dari segala jenis racun yg membahaya. Sijil PUSAT RACUN NEGARA PRODUK MAB TELAH DIKELUARKAN.

SIJIL AKAN DIPAMERKAN SEDIKIT MASA LAGI.

MAB bebas dari segala unsur-unsur yg merosakkan kesihatan spt mercuri, steroid, dadah dan racun berjadual.

ZULKEFLI/ AZIZAH@ ZPR

#MAB emas hitam masakini.

Hadiahkanlah Sebotol MAB

HADIAHKANLAH SEBOTOL MAB..

SHARING IS CARING....TESTIMONI SEGUGUT YG TRAGIS
(By Pn RosHaida in MAB Network (Files) )

Saya terpanggil  untuk share bersama my love and hate relationship dengan period saya.  Sejak pertama kali datang bulan pada umur 12 thn, setiap kali dapat  period, saya sakit . Bukan sakit period biasa yang sakit pinggang dan  sakit perut tu, tapi lebih dari itu .

Masa saya  duduk asrama dulu, seminggu sebelum saya dtg bulan, saya dah muntah2 ,  tak boleh jalan , badan lemah sangat sebab tak boleh makan, tak boleh  makan langsung, bau food pun tak boleh .
Bila  dah tak makan tu, perut masuk angin…bayangkan lah sakitnya macam mana.  Selalunya 2 minggu saya sakit selagi darah tak bersih. Selalunya warden  saya terus panggil ambulan suruh ambik saya masuk hospital kat JB dulu.  Masa zaman sekolah kat sinila, mcm2 tuduhan cikgu saya lemparkan kat  saya. Dia kata saya buat2 sakit sebab tak nak pergi sekolah lah, tak nak  ambik periksa lah. ... saya ponteng sekolah lah sebab tak buat kerja  sekolah lah. Pada hal masa dia dtg kat asrama saya tuh, dia nampak saya  terbaring atas katil , dengan muntah saya bersepah2 kat lantai , dengan  food yang langsung saya tak jamah… ( sampai sekarang saya doa cikgu tu,  kalau dia ada anak perempuan, biar anak perempuan dia sakit mcm saya)

Bila nak ambik SPM , Doktor kasi saya makan pil perancang, supaya tak  sakit. Saya makan selama 7 bulan. Tapi akibatnya badan saya gemuk.

Kemudian, masa saya buat A – Level, doctor hospital kasi saya satu pil  hormone. Saya tak ingat knp doctor kasi saya ubat tu, tp memang saya tak  period langsung. Saya ambil lama sebab saya tak nak ganggu pelajaran  saya. Akibatnya , badan saya lebih gemuk dan badan saya berbulu-bulu di  tempat yang tak sepatutnya berbulu :P. tapi saya selalu piker, nak  cantik ke , nak sakit dan tak dapat pergi sekolah… of course saya pilih,  supaya tak nak sakit lagi!

Masa saya di U dulu, memang persekolahan saya terganggu . tp lama saya ambik pil hormone lelaki tu.

Kemudian bila masuk zaman kerja , setiap bulan saya akan ambil 2 atau tiga hari MC. Nasib baik dpat boss yg paham.

Tapi paling teruk sekali masa 14 December 2004. Saya ingat sgt tarikh  ni sebab saya hampir mati. Saya kerja di office lewat malam masa tu bila  tiba2 saya rasa sesak nafas. Bila saya pergi klinik, doctor suruh saya  pergi hospital UH dengan cepat sebelum 15 minit sebab paru2 saya sebelah  kanan dah 70% collapsed dan sebelah kiri 30% collapsed. Meaning ada  kebocoran paru –paru sebelah kanan, yang menyebabkan udara yang saya  inhale tidak keluar melalui mulut, tetapi udara hanya keluar di sekitar  lung frame. Kalau kedua2 paru2 saya 100% collapse, dan udara yang penuh  di ruangan lung frame saya boleh menyebabkan jantung saya gagal  mengembang, akibatnya adalah fatal. Mati.

Doktor di  emergency unit kata saya kena sudden pneumothorax. Benda ni hanya jadi  kalau kena accident dan dada crashed dekat dashboard ( sebab  mangsa-mangsa accident je kena ni) atau jatuh dengan kuat, atau batuk  atau kalau perokok. Malam tu di UH, doctor masuk kan tiub ke lung frame  saya untuk keluarkan angin dari lung frame saya. Sakitnya tak terperi  sebab doctor tak boleh pengsan kan saya pun, memang prosedur dia mcm tu  doctor cakap. Saya duduk di wad selama 7 hari sehingga paru-paru saya  sihat. Selepas tu, Doktor di UH refer saya untuk pergi ke IJN untuk buat  treatment. Setiap minggu saya kena buat check up sebab Doctor puzzled  knp saya boleh kena pneumothorax.
 
Pada masa yang  sama, saya kerap kena sudden pneumothorax sehingga 3 kali selepas tu  saya di masukkan semula ke IJN untuk treatment. Tapi lama –kelamaan,  doctor buat conclusion yang saya ni kena CATAMENIAL PNEUMOTHORAX,  condition di mana paru-paru saya akan pecah setiap kali saya period,  sebab saya akan kena serangan pneumothorax ni setiap kali saya datang  bulan . Pneumothorax ni tak ada ubat sebab ini adalah medical condition  bukannya penyakit. So setiap kali datang kotor, saya kena berhati-hati  selalu contohnya saya tak akan pergi ke tempat2 yang jauh dari hospital  sebab doctor ckp, bila 2 masa kalau saya lambat ke hospital, saya boleh  mati. Doktor suggest mungkin saya kena pneumothorax ni sebab saya  terlampau sakit dan paru-paru saya jadi distress. Hehhehe, jadi dia  sarankan saya ambil synflex 2 minggu sebelum datang kotor .
 
Bila saya jumpa MAB ni, kak Alin angah sarankan saya ambil 6 bulan dulu  untk tgk kesan dia. Pertama kali saya ambil, pada hari period ketiga,  tetapi period saya meleret2 sehingga dua minggu dan darah saya sangat  hitam , DARAH KETUL SEBIJIK IBU JARI TU JANGAN CAKAP LAH . Saya memang  tak sangka , DALAM MASA SEBULAN , senggugut jahat ni hilang!

Kak Alin faham tak perasaan saya , kenapa saya menangis? happynyaaa  semalam. Sekali medical checkup kat hospital IJN tu RM180.00, tiap2  minggu saya buat pulak tu…... kalau one week duduk hospital , bill saya  RM8k..… Ya Allah bersyukurnya saya pada Allah.
 
Di  harap kalau ada yang baca cerita saya ni, yang ada anak-anak perempuan  atau kawan-kawan yang sakit senggugut, hadiahkan lah dorang tu sebotol  MAB. Orang mcm saya je yang paham sakitnya mcm mana senggugut tu.

Kredit : Page Pengasas Maajun Anggun Bistari

All in One

Maajun Anggun Bistari - All in One

*ikhtiar hamil
*family planning
*rawatan keputihan
*mengatasi masalah senggugut
*menstabilkan period yg tak teratur
*kesihatan dalaman wanita

MAB Tablet : RM40 (Promosi pengenalan RM35)

MAB Klasik : RM21

Hubungi Team Konsultan MAB Power Network yg sentiasa bersedia menjawab persoalan dan memberi khidmat perundingan yg terbaik..

#syukurselalu
#mab
#maajunanggunbistari

Lebih 30000 telah terjual dalam masa sebulan. Pengguna wanita Malaysia ternyata telah sangat meyakini keberkesanan Maajun Anggun Bistari a.k.a MAB.

MAB Power Network Consultant Team:

Aynis 018-7711689
Kak Asma 019-6691169
Zalzahaini 019-6421308
Zuraida 012-6099764
Adelen 019-3591626
Norma 013-3357303
Shamihah 017-4846400
Ahadiah 011-35048172
Sue 017-6332073
Ana 012-9891402
Nita 013-3550079
Zaemah 017-6770322
Shima 019-5732468
Habibah 013-3853257
Hidayah 0196113047
Jannah 019-2663512

📌Sesi khidmat nasihat serta kaunseling selepas pembelian  akan  diberi  secara percuma. 📌

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀

STOKIS
Selangor - Bangi Avenue, Bdr Bukit Mahkota, Bandar Seri Putra : 019-2663512 (jannah)

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
DEALER

🌹SELANGOR:
1. Puchong Utama : 0126099764 (ida) Zuraida Othman
2. Bangi - Kajang : 0193591626 (lene) Adelen Osman
3. Serdang, seri kembangan : 019-6421308 (aini)
4. Kajang : 019-337302 (izan)
5. Teluk Panglima Garang, Banting : 012-2255824 (fizah) Ateeyza Talib
6. USJ, Subang Jaya : 012-7575320 (diana)
7. Puchong kg sri langkas:  01135048172 (diah) Ahadiah Diah
8. Bandar Sunway - Tmn Medan : 019-2995661 (liza) Lizawatie Awang
9. Putra Heights : 013-3853257, 013-3773257 (habibah)
10. Bandar Baru Bangi : 019-6691169 (asma)
11. Teras Jernang, Bangi : 019-2642497 (kak k)
12. Shah Alam : 019-2834405 (ila)
13. Batu Cave : 0192248454 (k.norlia)
14. Sungai besar: 019-6691169 (asmah)
15. Puchong Putra Perdana (aini) : 012:9802748 Noraini Abdul Rahim
16. Taman Mas, Sepang : 012-2965172 (roza) Rozaimah Binti Razali
17. USJ 019-9206155 (amy)
18. Bandar Teknologi Kajang 012-691 4073 (yati)
19. Bangi lama, 017-633 2073 (sue)
20. Kinrara puchong :017 5154139 (fadilah)
21. Puchong perdana:  0172727278
(Effa- Opah Heritage urut tradisional Mobile Spa)
22. Jalan kebun, shah alam 0133304590 (yati)
23. Puchong Perdana: 012-2432876 (norlela)
24. Serdang : 013-3357303 (norma)
                                                                🌹PUTRAJAYA & CYBERJAYA
1. Putrajaya 012-629 1767 (mazlia anis)
2. Cyberjaya : 019-6421308 (aini) Zalzahaini Aini Ismail
3. Cyberjaya : 017-633 2073 (sue)

🌹KUALA LUMPUR
1. Bangsar South : 012-7575320 (diana)
2. TNB Bangsar, Pantai Dalam : 019-3373002 (izan)

🌹NEGERI SEMBILAN
1. Sendayan, Seremban : 013-3550079 (nita) Nita Homemade
2. Nilai: 013-8305062 (syikin)

🌹MELAKA
1. Durian Tunggal, Alor Gajah, Ayer Keroh, Bukit Katil & Bandar Melaka: 017-6770322 (ema) Zaemah Zaiemah Zainol
2. Klebang, Malim, Sg. Udang, Hospital Besar Melaka: 0143389731 (Hariyah@Ati)

🌹JOHOR
1. Parit Sulong, Parit Raja, Batu Pahat, Semerah : 018-7711689 (ainis) Aynis Ibrahim
2. Batu Pahat : 017-7754663 (azie)
3. Tmn.bestari indah, Ulu Tiram : 017-4846400 (sha)
4. Kluang : 019-7738230 (alynn)
5. Muar :013-7601557 (mala)

🌹PAHANG
1. Lanchang - Jengka : 012-945 2880 (amy)
2. Bukit Ibam - Muadzam Shah : 019-6113047 (hidayah) Mujahidah Solehah
3. Raub : 011-3122954 (mimiey)

🌹TERENGGANU
1. Kerteh - Paka: 013-9271669 (cikgu nor)
2. Paka - Dungun: 019-7540786 (syiema)
3. Ajil: 011 1065 5886 (wahida)
4.kerteh-0129891402(rohana) Rohana Minna

🌹PERAK
1. Teluk Intan: 019-6691169 (asma)
2. Slim river, sungkai, bidor, tapah: 0123019183 (Rina)
3. Manjung: 013-9133301 (sarimah)

🌹PERLIS
1. Kangar : 019-5732468 (shimah) Noor Hashimah Abd Satar

🌹SABAH
1. Keningau, Nabawan, Tenom, Tambunan, Kota Kinabalu : 016-2168143 (wina)

🌹SARAWAK
1. Mukah : 017-2066861 (zulhisyam bt abdullah)
2. Mukah : 012-8859941 (Nurhidayah)

🌹KELANTAN
1. Kota Bharu :  019-9834891 (Nor Munirah bt Awang Nor Munirah Awang

Segalanya Tentang MAB

Segalanya tentang MAB...

*ikhtiar hamil
*family planning
*rawatan keputihan
*mengatasi masalah senggugut
*menstabilkan period yg tak teratur
*kesihatan dalaman wanita

MAB Tablet : RM40 (Promosi pengenalan RM35)

MAB Klasik : RM21

Hubungi Team Konsultan MAB Power Network yg sentiasa bersedia menjawab persoalan dan memberi khidmat perundingan yg terbaik..

#syukurselalu
#mab
#maajunanggunbistari

Lebih 30000 telah terjual dalam masa sebulan. Pengguna wanita Malaysia ternyata telah sangat meyakini keberkesanan Maajun Anggun Bistari a.k.a MAB.

MAB Power Network Consultant Team:

Aynis 018-7711689
Kak Asma 019-6691169
Zalzahaini 019-6421308
Zuraida 012-6099764
Adelen 019-3591626
Norma 013-3357303
Shamihah 017-4846400
Ahadiah 011-35048172
Sue 017-6332073
Ana 012-9891402
Nita 013-3550079
Zaemah 017-6770322
Shima 019-5732468
Habibah 013-3853257
Hidayah 0196113047
Jannah 019-2663512

📌Sesi khidmat nasihat serta kaunseling selepas pembelian  akan  diberi  secara percuma. 📌

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀

STOKIS
Selangor - Bangi Avenue, Bdr Bukit Mahkota, Bandar Seri Putra : 019-2663512 (jannah)

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
DEALER

🌹SELANGOR:
1. Puchong Utama : 0126099764 (ida) Zuraida Othman
2. Bangi - Kajang : 0193591626 (lene) Adelen Osman
3. Serdang, seri kembangan : 019-6421308 (aini)
4. Kajang : 019-337302 (izan)
5. Teluk Panglima Garang, Banting : 012-2255824 (fizah) Ateeyza Talib
6. USJ, Subang Jaya : 012-7575320 (diana)
7. Puchong kg sri langkas:  01135048172 (diah) Ahadiah Diah
8. Bandar Sunway - Tmn Medan : 019-2995661 (liza) Lizawatie Awang
9. Putra Heights : 013-3853257, 013-3773257 (habibah)
10. Bandar Baru Bangi : 019-6691169 (asma)
11. Teras Jernang, Bangi : 019-2642497 (kak k)
12. Shah Alam : 019-2834405 (ila)
13. Batu Cave : 0192248454 (k.norlia)
14. Sungai besar: 019-6691169 (asmah)
15. Puchong Putra Perdana (aini) : 012:9802748 Noraini Abdul Rahim
16. Taman Mas, Sepang : 012-2965172 (roza) Rozaimah Binti Razali
17. USJ 019-9206155 (amy)
18. Bandar Teknologi Kajang 012-691 4073 (yati)
19. Bangi lama, 017-633 2073 (sue)
20. Kinrara puchong :017 5154139 (fadilah)
21. Puchong perdana:  0172727278
(Effa- Opah Heritage urut tradisional Mobile Spa)
22. Jalan kebun, shah alam 0133304590 (yati)
23. Puchong Perdana: 012-2432876 (norlela)
24. Serdang : 013-3357303 (norma)
                                                                🌹PUTRAJAYA & CYBERJAYA
1. Putrajaya 012-629 1767 (mazlia anis)
2. Cyberjaya : 019-6421308 (aini) Zalzahaini Aini Ismail
3. Cyberjaya : 017-633 2073 (sue)

🌹KUALA LUMPUR
1. Bangsar South : 012-7575320 (diana)
2. TNB Bangsar, Pantai Dalam : 019-3373002 (izan)

🌹NEGERI SEMBILAN
1. Sendayan, Seremban : 013-3550079 (nita) Nita Homemade
2. Nilai: 013-8305062 (syikin)

🌹MELAKA
1. Durian Tunggal, Alor Gajah, Ayer Keroh, Bukit Katil & Bandar Melaka: 017-6770322 (ema) Zaemah Zaiemah Zainol
2. Klebang, Malim, Sg. Udang, Hospital Besar Melaka: 0143389731 (Hariyah@Ati)

🌹JOHOR
1. Parit Sulong, Parit Raja, Batu Pahat, Semerah : 018-7711689 (ainis) Aynis Ibrahim
2. Batu Pahat : 017-7754663 (azie)
3. Tmn.bestari indah, Ulu Tiram : 017-4846400 (sha)
4. Kluang : 019-7738230 (alynn)
5. Muar :013-7601557 (mala)

🌹PAHANG
1. Lanchang - Jengka : 012-945 2880 (amy)
2. Bukit Ibam - Muadzam Shah : 019-6113047 (hidayah) Mujahidah Solehah
3. Raub : 011-3122954 (mimiey)

🌹TERENGGANU
1. Kerteh - Paka: 013-9271669 (cikgu nor)
2. Paka - Dungun: 019-7540786 (syiema)
3. Ajil: 011 1065 5886 (wahida)
4.kerteh-0129891402(rohana) Rohana Minna

🌹PERAK
1. Teluk Intan: 019-6691169 (asma)
2. Slim river, sungkai, bidor, tapah: 0123019183 (Rina)
3. Manjung: 013-9133301 (sarimah)

🌹PERLIS
1. Kangar : 019-5732468 (shimah) Noor Hashimah Abd Satar

🌹SABAH
1. Keningau, Nabawan, Tenom, Tambunan, Kota Kinabalu : 016-2168143 (wina)

🌹SARAWAK
1. Mukah : 017-2066861 (zulhisyam bt abdullah)
2. Mukah : 012-8859941 (Nurhidayah)

🌹KELANTAN
1. Kota Bharu :  019-9834891 (Nor Munirah bt Awang Nor Munirah Awang

Saturday, September 3, 2016

Bengkel bersama ZPR 27 - 28 Ogos 2016

Bengkel keusahawan bersama ZPR.. Memacu kecemerlangan..

MAB Tablet

Memperkenalkan...

MAB Tablet
*Berdaftar dengan KKM
*Kilang bertaraf GMP dan HACCP
*Halal dan Baik

*Cuma RM40 sebotol

Monday, August 22, 2016

Period berpanjangan?

BISMILLAH....

Period berpanjangan selepas amalkan MAB?

kali ni saya nak cerita pengalaman-pengalaman yang kebanyakan pengamal MAB lalui.. Bermacam-macam jenis orang whatsapp saya.

"Kak, saya ambik MAAJUN ANGGUN BISTARI (MAB) sebagai rawatan ikhtiar hamil.. Tapi baru start sebotol period saya tak berhenti la kak.. Banyak pulak tu.. Apa saya nak buat????"

Hah… Tak ke gelabah kalau tiba-tiba jadi macam tu..

Pengamal-pengamal MAB sayang…. Tahu tak jika keadaan begini berlaku.. MAAJUN ANGGUN BISTARI sedang bertungkus lumus berkerja untuk anda tu..

jangan risau. Kerana kebanyakan wanita yang susah hamil biasanya period mereka bermasalah. Antaranya

period datang 3-4 bulan sekali..
Ada yang 6 bulan sekali baru ada..
Ada juga yang period ada tiap-tiap bulan tapi sikit je.
Ada juga period datang 3hari je
ada juga yang period normal..
tapi kenapa yang period normal pun susah nak hamil?

kita tak tahu apa yang ada dalam peranakan kita. Apa masalah kat dalam tu.. Jadi fungsi MAAJUN ANGGUN BISTARI ni.. Merawat dan mencuci blocking dalam peranakan kita tu..

apa yang dimaksudkan dengan BLOCKING tu?

Ok.. Darah period yang keluar tak sempurna setiap kali period tu barangkali dah penuh.. Dan berketul dalam rahim kita.. Siapa tahu kan? Bila biarkan.. darah-darah lama ni menjadi blocking yang menghalang proses persenyawaan antara benih isteri dan suami..

Jadinya.. Blocking ini lah yang MAAJUN ANGGUN BISTARI nak buang.. dan sebab tu la anda tak perlu risau jika period anda banyak atau berlanjutan. Anda boleh baca healing crisis / tindakbalas rawatan jika ada apa-apa yang pelik berlaku pada anda

INFO PENTING!

setiap pengamal MAAJUN ANGGUN BISTARI pasti akan lalui tempoh di mana period anda akan terganggu.. Bila dan berapa lama gangguan tu akan berlaku bergantung kepada keadaan kesihatan individu. Apapun..biasanya gangguan-gangguan ini sementara.. Biarkan MAB berkerja.. Apa yang anda perlu buat.. Banyakkan minum air masak bagi melancarkan tindakbalas dan makan ikut aturan makan yang betul dan berdisplin!

seperti mana-mana pil perancang pun.. Nak makan mesti ikut aturan untuk kesan yang maksima.

Kredit : FB Pengasas Maajun Anggun Bistari

MAB tak berkesan?

MAAJUN ANGGUN BISTARI TAK BERKESAN??

Kesalahan kecil yang pengguna MAB kerap lakukan....

📍KURANG INFO PRODUK

📍Buat belian dengan pengedar tidak bertauliah yang kurang info dan maklumat tentang produk yang dijual, ini selalu terjadi apabila beli dari rakan/saudara dan di kedai jamu.

📍Kurang memberi perhatian terhadap maklumat yang diberi oleh pengedar dan tidak bertanya lebih lanjut mengenai cara makan produk bila tidak faham.

📍Mendiamkan diri bila healing crisis berlaku ke atas diri.

📍Kurang sabar apabila healing crisis berlaku dan terus anggap produk tidak sesuai dengan diri tanpa bertanya lebih lanjut dengan pengedar.

📍Tidak ikut pantang larang dan makan pada masa tak tetap, kekadang terlupa tapi menganggap produk tidak berkesan bila kehamilan terjadi, penyakit tak hilang dan tiada perubahan kepada 'aset-aset' wanita.

📍Mencampurkan pengambilan MAB dengan produk herba/jamu, akar kayu dan produk bercollagen lain.

📍Ibu menyusu kurang minum air masak, kurang ambil makanan
berkhasiat, tidak menyusu/mengepam dengan teratur/kerap tetapi salahkan MAB bila susu kurang.

📍Yang ambil kerana period tak teratur, bila period datang lepas makan MAB, terus hentikan pengambilan. Padahal proses rawatan rahim bermasalah baru sahaja bermula.

Thursday, August 18, 2016

Isu Makan MAB "Terhamil".

ISU MAKAN MAB "TERHAMIL',KENAPA BOLEH TERJADI?

bila TERHAMIL kita tak boleh salahkn MAB tiruan atau lain-lain....aturan makan WAJIB faham betul2 serta DISIPLIN makan di tekankan utk berjaya sebagai FAMILY PLANNING juga campuran makan dengan produk-produk hangat di pasaran juga perlu JAUHI dari HERBA.

ya memang kita percaya rezeki namun perlu ketahui juga puncanya jika kata makan tiada miss.banyak juga kata gitu namun bila di tanya...b'mana cara sambung balik makan lepas rest...cth: jika last makan AHAD,hari ahad atau isnin sambung semual...JAWAP ISNIN, ini juga salah, waktu makan ada juga tak DISIPLIN...aturan makan yg betul jika jika setiap malam makan jam 8 malam ,setiap malam jam 8 malam perlu makan kecuali masa rehat.

APA PUN JOM SAMA-SAMA ULANGKAJI CARA MAKAN MAB YANG BETUL....BACA SAMPAI HABIS YA, JANGAN NAK BERGURU DENGAN BERTANYA SAHAJA

BISMILLAH.....

ATURAN MAKAN MAB (21 biji utk Sebulan/RM18)

1. Bagi yang lepas pantang, mula makan pada hari ke 44 lepas bersalin, sekiranya masih ada baki jamu2 selepas bersalin yg belum dihabiskan seeloknye habiskan dulu, kemudian barulah mula makan MAB. Ini krn sepanjang tempoh pengambilan MAB, tidak digalakkan campur/makan bersama jamu2 lain atau apa2 produk herba krn dikhuatiri mengganggu t/balas MAB atau period menjadi lebih tidak menentu.

2. Bagi yang merancang sendiri atau utk mereka yang kitaran haidnye biasa/normal, boleh mula makan pada hari ke 3, 4 atau 5 period, walaubagaimanapun sekiranye terlepas tempoh ini kalau kurang dari seminggu period, bole juge nak terus mula makan, jika tidak anda perlu tunggu kitaran haid yang seterusnye bg memastikan tidak mengandung dan spy kitaran haid lebih teratur.

3. Bagi yang ambil pil perancang ingin bertukar ke MAB, habiskan pil tersebut dan semasa hendak ganti pil, terus ganti dengan MAB dan tak perlu lagi tunggu period. MAB juga boleh makan bersama pil atau apa2 vitamin yg lain asalkan tiada kandungan herba.

4. Bagi yang merancang mengguna IUD , kaedahnya mengganti dengan MAB adalah seperti berikut;i) Kes yang yang tidak ada period, dapat MAB boleh terus makan.ii) Kes IUD yang belum expired dan ada period, mula makan pada hari ke 3, 4, atau 5 period.Bila IUD sudah expired nanti boleh putuskan samada nak teruskan pakai IUD atau MAB sahaja.

5. Bagi yang merancang mengguna injection, kaedah mengganti dengan MAB adalah seperti berikut;i) Kes belum/baru expired, dapat MAB boleh terus makan pada period hari ke 3,4, atau 5.ii) Bagi yang tidak period dapat mab dan terus mula makan.Selepas expired injection boleh putuskan terus sambung injection atau MAB sahaja.

6. Makan 1 biji sahaja sekali sehari samada pagi/malam waktu jam yg sama setiap hari selama 21 hari, tidak perlu berhenti makan sekiranya datang period awal. Selepas habis 21biji, rehat selama 7 hari dan selepas itu sambung botol ke 2 dan seterusnya. katakan last makan hari ahad so next ahad samb. semula btl ke 2 dan btl seterusnya. contoh:

Cara nak sambung botol seterusnya utk mudah faham spt dibawah;stop ahad smbg ahad,stop isnin smbg isnin,stop selasa smbg selasastop rabu smbg rabustop khamis smbg khamisstop jumaat smbg jumaatstop sabtu smbg sabtustop ahad smbg ahad

7. Kes lupa makan;Samada anda makan waktu pagi ataupun malam, sekiranye terlupa makan hendaklah terus makan sebaik anda ingat 'MAB belum makan lagi'.. jika terlupa juga sehingga waktu yg sepatutnya makan, katalah malam jam 9mlm, makanler terus 2biji. Tidak digalakkan mkn 2biji sekali takut panas, jadi bykkn minum air suam.

Peringatan:8. Untuk yang merancang keluarga, MAB hanya memberi perlindungan sehingga tempoh 24 jam, oleh itu amatlah penting untuk disiplin pengambilan makan pada waktu/jam yg sama setiap kali makan (plus/minus 2jam jika lupa sgt). Bagi kes yang lupa makan perlulah berhati-hati supaya tempoh pengambilan tidak melebihi 24 jam.

9. Jika sedang makan MAB didatangi period tidak perlu berhenti terus sambung makan sehingga habis 21biji dan baru berhenti 7 hari sebelum sambung semula btl ke 2 dan btl seterusnya.Jika anda mematuhi aturan makan maajun MAB insyaallah MAB dapat membantu sebagai kaedah family planning anda.

10. Bagi yang ingin makan MAB sbg IKHTIAR UTK HAMIL, cara makan dan aturannya sama sahaja, cuma bezanye ialah jangkamasa/tempoh pengambilan shj. Maknanye bg kes mahu hamil, anda hanya perlu makan 2 hingga 4 atau 6 botol bagi tujuan merawat dan menyuburkan kembali rahim puan. Bergantung pada t/balas badan masing2, ada yg cepat ada yg lambat

PERHATIAN :
SILA MAKAN DENGAN ATURAN MAKAN YANG DI TETAPKAN DAN DISIPLIN

kami menyarankan kepada wanita yang ingin mengamalkan MAB sebagai perancang keluarga/family planning faham terlebih dahulu aturan makan yang betul bagi mengelak kehamilan yang tak di rancang,insha allah dan

DISIPLIN diri untuk makan pada waktu yang di tetapkan.semua perlu maklum bagaimana MAB bertindak sebagai famili planning ya.(sila rujuk artikel tentang tindak balas MAB sebagai family planning)

ATURAN LUPA MAKAN MAB:
kepada wanita yang makan pada malam ,jika lupa makan dan esok pagi ingat,terus makan sebiji mab dengan segera sebagai ganti malam tadi.
jika ingat malam,boleh makan 2 biji sebagai ganti sebiji yang lupa dan sebiji yang sepatutnya makan.
dan jika lupa juga sehingga esok atau tak di sedari....pihak kami tak bertangjung jawap dia atas masalah lupa ni,anda di syorkan guna lah 'REMINDER'.

PERINGATAN:
aturan makan ganti ketika lupa BUKAN JAMINAN tidak hamil ya.rujuk semula 'bagaimana MAB bertindak balas sebagai family planning'.....HANYA 24 JAM SAHAJA.....kita mampu berserah kepada YANG BERKUASA.

Nak tau lebih lanjut tentang MAB? Nak join biz? Ada persoalan yang terbuku di hati?

Hubungi Team Konsultan MAB Power Network yg sentiasa bersedia memberi khidmat perundingan yg terbaik..

#syukurselalu
#mab
#maajunanggunbistari

Lebih 25000 pengguna wanita Malaysia telah meyakini keberkesanan Maajun Anggun Bistari a.k.a MAB.

MAB Power Network Consultant Team:

Aynis 018-7711689
Kak Asma 019-6691169
Zalzahaini 019-6421308
Zuraida 012-6099764
Adelen 019-3591626
Norma 013-3357303
Shamihah 017-4846400
Ahadiah 011-35048172
Sue 017-6332073
Ana 012-9891402
Nita 013-3550079
Zaemah 017-6770322
Shima 019-5732468
Habibah 013-3853257
Hidayah 0196113047
Jannah 019-2663512

📌Sesi khidmat nasihat serta kaunseling selepas pembelian  akan  diberi  secara percuma. 📌

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀

STOKIS
Selangor - Bangi Avenue, Bdr Bukit Mahkota, Bandar Seri Putra : 019-2663512 (jannah)

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
DEALER

🌹SELANGOR:
1. Puchong Utama : 0126099764 (ida) Zuraida Othman
2. Bangi - Kajang : 0193591626 (lene) Adelen Osman
3. Serdang, seri kembangan : 019-6421308 (aini)
4. Kajang : 019-337302 (izan)
5. Teluk Panglima Garang, Banting : 012-2255824 (fizah) Ateeyza Talib
6. USJ, Subang Jaya : 012-7575320 (diana)
7. Puchong kg sri langkas:  01135048172 (diah) Ahadiah Diah
8. Bandar Sunway - Tmn Medan : 019-2995661 (liza) Lizawatie Awang
9. Putra Heights : 013-3853257, 013-3773257 (habibah)
10. Bandar Baru Bangi : 019-6691169 (asma)
11. Teras Jernang, Bangi : 019-2642497 (kak k)
12. Shah Alam : 019-2834405 (ila)
13. Batu Cave : 0192248454 (k.norlia)
14. Sungai besar: 019-6691169 (asmah)
15. Puchong Putra Perdana (aini) : 012:9802748 Noraini Abdul Rahim
16. Taman Mas, Sepang : 012-2965172 (roza) Rozaimah Binti Razali
17. USJ 019-9206155 (amy)
18. Bandar Teknologi Kajang 012-691 4073 (yati)
19. Bangi lama, 017-633 2073 (sue)
20. Kinrara puchong :017 5154139 (fadilah)
21. Puchong perdana:  0172727278
(Effa- Opah Heritage urut tradisional Mobile Spa)
22. Jalan kebun, shah alam 0133304590 (yati)
23. Puchong Perdana: 012-2432876 (norlela)
                                                               
🌹PUTRAJAYA & CYBERJAYA
1. Putrajaya 012-629 1767 (mazlia anis)
2. Cyberjaya : 019-6421308 (aini) Zalzahaini Aini Ismail
3. Cyberjaya : 017-633 2073 (sue)

🌹KUALA LUMPUR
1. Bangsar South : 012-7575320 (diana)
2. TNB Bangsar, Pantai Dalam : 019-3373002 (izan)

🌹NEGERI SEMBILAN
1. Sendayan, Seremban : 013-3550079 (nita) Nita Homemade
2. Nilai: 013-8305062 (syikin)

🌹MELAKA
1. Durian Tunggal, Alor Gajah, Ayer Keroh, Bukit Katil & Bandar Melaka: 017-6770322 (ema) Zaemah Zaiemah Zainol
2. Klebang, Malim, Sg. Udang, Hospital Besar Melaka: 0143389731 (Hariyah@Ati)

🌹JOHOR
1. Parit Sulong, Parit Raja, Batu Pahat, Semerah : 018-7711689 (ainis) Aynis Ibrahim
2. Batu Pahat : 017-7754663 (azie)
3. Tmn.bestari indah, Ulu Tiram : 017-4846400 (sha)
4. Kluang : 019-7738230 (alynn)
5. Muar :013-7601557 (mala)

🌹PAHANG
1. Lanchang - Jengka : 012-945 2880 (amy)
2. Bukit Ibam - Muadzam Shah : 019-6113047 (hidayah) Mujahidah Solehah

🌹TERENGGANU
1. Kerteh - Paka: 013-9271669 (cikgu nor)
2. Paka - Dungun: 019-7540786 (syiema)
3. Ajil: 011 1065 5886 (wahida)
4.kerteh-0129891402(rohana) Rohana Minna

🌹PERAK
1. Teluk Intan: 019-6691169 (asma)
2. Slim river, sungkai, bidor, tapah: 0123019183 (Rina)
3. Manjung: 013-9133301 (sarimah)

🌹PERLIS
1. Kangar : 019-5732468 (shimah) Noor Hashimah Abd Satar

🌹SABAH
1. Keningau, Nabawan, Tenom, Tambunan, Kota Kinabalu : 016-2168143 (wina)

🌹SARAWAK
1. Mukah : 017-2066861 (zulhisyam bt abdullah)

🌹KELANTAN
1. Kota Bharu :  019-9834891 (Nor Munirah bt Awang Nor Munirah Awang

Wednesday, August 17, 2016

Ikhtiar Hamil dan MAB

BISMILLAH...

KELIRU BAGAIMANA MAB BOLEH MENJADI IKHTIAR UNTUK HAMIL SEDANGKAN FUNGSINYA UNTUK FAMILY PLANNING?
----
Secara asasnya bila kita makan MAB, akan berlaku proses tindakbalas di mana ia akan mencuci keluar darah2 lama & 'kekotoran' dari rahim yang mungkin menjadi penyebab kepada sukar untuk hamil (penghalang sperma utk bertemu telur/ovum).

Begitu juga kepada mereka yang mempunyai masalah period yang boleh menjadi salah satu penyebab kepada sukar hamil.

Oleh sebab itu..apabila rahim telah dibersihkan & period telah normal semula, ia akan membantu dalam proses mendapatkan zuriat.

Namun begitu, ini hanya sebagai salah satu ikhtiar sahaja, apa-apa pun semuanya dengan izin Allah SWT jua..

CARA PENGAMBILAN MAB UNTUK IKHTIAR HAMIL

*disarankan makan selama 6 bulan @ sehingga period normal semula, selepas itu boleh berhenti makan.
*mudah-mudahan dengan izin Allah akan tercapai hajat kita.

Jangan tangguh dan ragu-ragu lagi. Hubungi Team Konsultan MAB Power Network yg sentiasa bersedia memberi khidmat perundingan yg terbaik..

#syukurselalu
#mab
#maajunanggunbistari

Lebih 25000 pengguna wanita Malaysia telah meyakini keberkesanan Maajun Anggun Bistari a.k.a MAB.

MAB Power Network Consultant Team:

Aynis 018-7711689
Kak Asma 019-6691169
Zalzahaini 019-6421308
Zuraida 012-6099764
Adelen 019-3591626
Norma 013-3357303
Shamihah 017-4846400
Ahadiah 011-35048172
Sue 017-6332073
Ana 012-9891402
Nita 013-3550079
Zaemah 017-6770322
Shima 019-5732468
Habibah 013-3853257
Hidayah 0196113047
Jannah 019-2663512

📌Sesi khidmat nasihat serta kaunseling selepas pembelian  akan  diberi  secara percuma. 📌

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀

STOKIS
Selangor - Bangi Avenue, Bdr Bukit Mahkota, Bandar Seri Putra : 019-2663512 (jannah)

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
DEALER

🌹SELANGOR:
1. Puchong Utama : 0126099764 (ida) Zuraida Othman
2. Bangi - Kajang : 0193591626 (lene) Adelen Osman
3. Serdang, seri kembangan : 019-6421308 (aini)
4. Kajang : 019-337302 (izan)
5. Teluk Panglima Garang, Banting : 012-2255824 (fizah) Ateeyza Talib
6. USJ, Subang Jaya : 012-7575320 (diana)
7. Puchong kg sri langkas:  01135048172 (diah) Ahadiah Diah
8. Bandar Sunway - Tmn Medan : 019-2995661 (liza) Lizawatie Awang
9. Putra Heights : 013-3853257, 013-3773257 (habibah)
10. Bandar Baru Bangi : 019-6691169 (asma)
11. Teras Jernang, Bangi : 019-2642497 (kak k)
12. Shah Alam : 019-2834405 (ila)
13. Batu Cave : 0192248454 (k.norlia)
14. Sungai besar: 019-6691169 (asmah)
15. Puchong Putra Perdana (aini) : 012:9802748 Noraini Abdul Rahim
16. Taman Mas, Sepang : 012-2965172 (roza) Rozaimah Binti Razali
17. USJ 019-9206155 (amy)
18. Bandar Teknologi Kajang 012-691 4073 (yati)
19. Bangi lama, 017-633 2073 (sue)
20. Kinrara puchong :017 5154139 (fadilah)
21. Puchong perdana:  0172727278
(Effa- Opah Heritage urut tradisional Mobile Spa)
22. Jalan kebun, shah alam 0133304590 (yati)
23. Puchong Perdana: 012-2432876 (norlela)
                                                                🌹PUTRAJAYA & CYBERJAYA
1. Putrajaya 012-629 1767 (mazlia anis)
2. Cyberjaya : 019-6421308 (aini) Zalzahaini Aini Ismail
3. Cyberjaya : 017-633 2073 (sue)

🌹KUALA LUMPUR
1. Bangsar South : 012-7575320 (diana)
2. TNB Bangsar, Pantai Dalam : 019-3373002 (izan)

🌹NEGERI SEMBILAN
1. Sendayan, Seremban : 013-3550079 (nita) Nita Homemade
2. Nilai: 013-8305062 (syikin)

🌹MELAKA
1. Durian Tunggal, Alor Gajah, Ayer Keroh, Bukit Katil & Bandar Melaka: 017-6770322 (ema) Zaemah Zaiemah Zainol
2. Klebang, Malim, Sg. Udang, Hospital Besar Melaka: 0143389731 (Hariyah@Ati)

🌹JOHOR
1. Parit Sulong, Parit Raja, Batu Pahat, Semerah : 018-7711689 (ainis) Aynis Ibrahim
2. Batu Pahat : 017-7754663 (azie)
3. Tmn.bestari indah, Ulu Tiram : 017-4846400 (sha)
4. Kluang : 019-7738230 (alynn)
5. Muar :013-7601557 (mala)

🌹PAHANG
1. Lanchang - Jengka : 012-945 2880 (amy)
2. Bukit Ibam - Muadzam Shah : 019-6113047 (hidayah) Mujahidah Solehah

🌹TERENGGANU
1. Kerteh - Paka: 013-9271669 (cikgu nor)
2. Paka - Dungun: 019-7540786 (syiema)
3. Ajil: 011 1065 5886 (wahida)
4.kerteh-0129891402(rohana) Rohana Minna

🌹PERAK
1. Teluk Intan: 019-6691169 (asma)
2. Slim river, sungkai, bidor, tapah: 0123019183 (Rina)
3. Manjung: 013-9133301 (sarimah)

🌹PERLIS
1. Kangar : 019-5732468 (shimah) Noor Hashimah Abd Satar

🌹SABAH
1. Keningau, Nabawan, Tenom, Tambunan, Kota Kinabalu : 016-2168143 (wina)

🌹SARAWAK
1. Mukah : 017-2066861 (zulhisyam bt abdullah)

🌹KELANTAN
1. Kota Bharu :  019-9834891 (Nor Munirah bt Awang Nor Munirah Awang

Monday, August 15, 2016

Makin meriah MAB ni

12 ogos... Sekotak Poslaju MAB dah terbang ke Melaka.
14 ogos... Satu bag MAB dah bertukar tangan dgn orang Teluk Panglima Garang
15 ogos... Sekotak Poslaju MAB menemui orang Batu Pahat, Johor
Esok 16 ogos... Satu pack MAB akan ke Perlis..
Sekotak Poslaju MAB lagi sedang bersiap utk terbang ke Manjung, Perak

Nak tau tentang MAB?
Nak dptkan khidmat nasihat tentang kesihatan dalaman wanita?
Nak jadi agen MAB?

Jangan tangguh dan ragu-ragu lagi. Hubungi Team Konsultan MAB Power Network yg sentiasa bersedia memberi khidmat perundingan yg terbaik..

#syukurselalu
#mab
#maajunanggunbistari

Lebih 25000 pengguna wanita Malaysia telah meyakini keberkesanan Maajun Anggun Bistari a.k.a MAB.

Mereka dah rasa kehebatan penangan MAB...

MAB Power Network Consultant Team:

Aynis 018-7711689
Kak Asma 019-6691169
Zalzahaini 019-6421308
Zuraida 012-6099764
Adelen 019-3591626
Norma 013-3357303
Shamihah 017-4846400
Ahadiah 011-35048172
Sue 017-6332073
Ana 012-9891402
Nita 013-3550079
Zaemah 017-6770322
Shima 019-5732468
Habibah 013-3853257
Hidayah 0196113047
Jannah 019-2663512

📌Sesi khidmat nasihat serta kaunseling selepas pembelian  akan  diberi  secara percuma. 📌

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀

STOKIS
Selangor - Bangi Avenue, Bdr Bukit Mahkota, Bandar Seri Putra : 019-2663512 (jannah)

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
DEALER

🌹SELANGOR:
1. Puchong Utama : 0126099764 (ida) Zuraida Othman
2. Bangi - Kajang : 0193591626 (lene) Adelen Osman
3. Serdang, seri kembangan : 019-6421308 (aini)
4. Kajang : 019-337302 (izan)
5. Teluk Panglima Garang, Banting : 012-2255824 (fizah) Ateeyza Talib
6. USJ, Subang Jaya : 012-7575320 (diana)
7. Puchong kg sri langkas:  01135048172 (diah) Ahadiah Diah
8. Bandar Sunway - Tmn Medan : 019-2995661 (liza) Lizawatie Awang
9. Putra Heights : 013-3853257, 013-3773257 (habibah)
10. Bandar Baru Bangi : 019-6691169 (asma)
11. Teras Jernang, Bangi : 019-2642497 (kak k)
12. Shah Alam : 019-2834405 (ila)
13. Batu Cave : 0192248454 (k.norlia)
14. Sungai besar: 019-6691169 (asmah)
15. Puchong Putra Perdana (aini) : 012:9802748 Noraini Abdul Rahim
16. Taman Mas, Sepang : 012-2965172 (roza) Rozaimah Binti Razali
17. USJ 019-9206155 (amy)
18. Bandar Teknologi Kajang 012-691 4073 (yati)
19. Bangi lama, 017-633 2073 (sue)
20. Kinrara puchong :017 5154139 (fadilah)
21. Puchong perdana:  0172727278
(Effa- Opah Heritage urut tradisional Mobile Spa)
22. Jalan kebun, shah alam 0133304590 (yati)
23. Puchong Perdana: 012-2432876 (norlela)
                                                                🌹PUTRAJAYA & CYBERJAYA
1. Putrajaya 012-629 1767 (mazlia anis)
2. Cyberjaya : 019-6421308 (aini) Zalzahaini Aini Ismail
3. Cyberjaya : 017-633 2073 (sue)

🌹KUALA LUMPUR
1. Bangsar South : 012-7575320 (diana)
2. TNB Bangsar, Pantai Dalam : 019-3373002 (izan)

🌹NEGERI SEMBILAN
1. Sendayan, Seremban : 013-3550079 (nita) Nita Homemade
2. Nilai: 013-8305062 (syikin)

🌹MELAKA
1. Durian Tunggal, Alor Gajah, Ayer Keroh, Bukit Katil & Bandar Melaka: 017-6770322 (ema) Zaemah Zaiemah Zainol
2. Klebang, Malim, Sg. Udang, Hospital Besar Melaka: 0143389731 (Hariyah@Ati)

🌹JOHOR
1. Parit Sulong, Parit Raja, Batu Pahat, Semerah : 018-7711689 (ainis) Aynis Ibrahim
2. Batu Pahat : 017-7754663 (azie)
3. Tmn.bestari indah, Ulu Tiram : 017-4846400 (sha)
4. Kluang : 019-7738230 (alynn)
5. Muar :013-7601557 (mala)

🌹PAHANG
1. Lanchang - Jengka : 012-945 2880 (amy)
2. Bukit Ibam - Muadzam Shah : 019-6113047 (hidayah) Mujahidah Solehah

🌹TERENGGANU
1. Kerteh - Paka: 013-9271669 (cikgu nor)
2. Paka - Dungun: 019-7540786 (syiema)
3. Ajil: 011 1065 5886 (wahida)
4.kerteh-0129891402(rohana) Rohana Minna

🌹PERAK
1. Teluk Intan: 019-6691169 (asma)
2. Slim river, sungkai, bidor, tapah: 0123019183 (Rina)
3. Manjung: 013-9133301 (sarimah)

🌹PERLIS
1. Kangar : 019-5732468 (shimah) Noor Hashimah Abd Satar

🌹SABAH
1. Keningau, Nabawan, Tenom, Tambunan, Kota Kinabalu : 016-2168143 (wina)

🌹SARAWAK
1. Mukah : 017-2066861 (zulhisyam bt abdullah)

🌹KELANTAN
1. Kota Bharu :  019-9834891 (Nor Munirah bt Awang Nor Munirah Awang

Thursday, August 11, 2016

MAB vs Strawberi

Maajun Anggun Bistari
Vs
Strawberi🍓🍓🍓

Apa kaitan plak kedua2 ni????😂😂😂

Teringat zaman honeymoon dulu tahun 2012 di cameron highland beli strawberi abis 2 dulang cicah coklat YaAllah teramat lah sedap😃😃😃👍👍
Dua minggu lepas balik dari cameron highland buat upt je +ve wahhh hebat ko mak jemah penangan strawberi😂😂😂😂 hujung 2012 keluar la si kakak yang comel🙇

Honeymoon kedua tahun 2015 juga di cameron highland makan strawberi tak ingat dunia melantak 2 dulang juga..cicah coklat??memang konfirm laaa cicah coklat sedap ya amat😍😍😍 time honeymoon ni dah stop #MAB dua bulan maklum la dah ada kakak sure nak adik kan..so stop dulu #MAB bagi yg inginkan zuriat😊 Sama juga dua minggu selepas balik dari cameron highland buat upt je +ve Alhamdulillah rezeki Allah bagi..dan #MAB juga membantu menyuburkan rahim😍😍 hujung 2015 keluar lah si adik yang comel🙇

Sejak bersalin anak pertama start makan #MAB sampai sekarang dah anak kedua still makan #MAB lagi...Alhamdulillah berjaya merancang dengan #MAB i LOVE MAB😘😘

Bagi yang belum cuba..Jomm la cuba #MAB jamu termurah masa kini..hanya RM18 sebotol harga mampu milik👍👍

MAB..
Tuk merancang hamil pun boleh
Tuk ikhtiar hamil pun boleh
Tuk hilangkan senggugut
Tuk awet muda
Tuk memelihara peranakan
Tuk menambah keintiman hubungan seksual suami isteri
Tuk wanita 18 tahun ke atas hingga ke warga emas boleh makan #MAB
DAN....banyak lagi khasiatnya😱😱😱😱

#RezekiDariAllah
#PercayaSebelumBerjaya
#MabUbatAllinOne
#MabPakarKemaskiniRahim
#MabPowerOfLove
#MabEratkanJalinanCintaSuamiIsteri
#MekEmaAnggun
📱0176770322

Kredit FB zaiemah zainol (MAB Power Network Consultant Team)

Murah dan Selamat

Assalamualaikum semua!!! ☺☺👐👐

✌Masih tercari-cari produk kesihatan untuk wanita yang MURAH dan SELAMAT??

👉KAMI MENYEDIAKANNYA UNTUK ANDA !! 😃

👉👉Usah bimbang dengan pembuatan produk MAAJUN ANGGUN BISTARI kerana ia diperbuat daripada bahan TRADISIONAL. 😃

👉bahan yg digunakan untuk membuat MAAJUN 👇👇

1.Kacip Fatimah
2. Serapat
3. Senduduk
4. Inai
5. Manjakani
6. Madu
7. Jintan Hitam
8. Habbatussauda

Khasiat - Khasiat Maajun Anggun Bistari
1. Merancang keluarga & merancang kehamilan.

2. Merawat keputihan yg teruk.

3. Mengecut dan merapatkan saluran peranakan.

4. Membuang darah kotor atau toksin melalui darah haid.

5. Menstabil hormon kewanitaan dlm badan.

6. Melancarkan aturan haid setiap bulan.

7. Melancarkan perjalanan darah.

9. Melawaskan pembuangan air besar

10.Kawal kolesterol dalam darah

11. Menambah tenaga

👍APA TUNGGU LAGI??
👍JOM BERTUKAR KEPADA MAAJUN!! ☺☺
👍dijamin SELAMAT dan SUCI!! 😍

👉produk idaman wanita👈

#syukurselalu
#mab
#maajunanggunbistari

Lebih 25000 pengguna wanita Malaysia telah meyakini keberkesanan Maajun Anggun Bistari a.k.a MAB.

Mereka dah rasa kehebatan penangan MAB...
Uolls bila lagi?

Nak khidmat nasihat percuma?
Ada pertanyaan yg terbuku dihati?

Hubungi Konsultan MAB hari ini utk dptkan layanan terbaik...

Aynis 018-7711689
Kak Asma 019-6691169
Zalzahaini 019-6421308
Zuraida 012-6099764
Adelen 019-3591626
Norma 013-3357303
Shamihah 017-4846400
Ahadiah 011-35048172
Sue 017-6332073
Ana 012-9891402
Nita 013-3550079
Zaemah 017-6770322
Shima 019-5732468
Habibah 013-3853257
Hidayah 0196113047
Jannah 019-2663512

📌Sesi khidmat nasihat serta kaunseling selepas pembelian  akan  diberi  secara percuma. 📌

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀

STOKIS
Selangor - Bangi Avenue, Bdr Bukit Mahkota, Bandar Seri Putra : 019-2663512 (jannah)

🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
DEALER

🌹SELANGOR:
1. Puchong Utama : 0126099764 (ida) Zuraida Othman
2. Bangi - Kajang : 0193591626 (lene) Adelen Osman
3. Serdang, seri kembangan : 019-6421308 (aini)
4. Kajang : 019-337302 (izan)
5. Teluk Panglima Garang, Banting : 012-2255824 (fizah) Ateeyza Talib
6. USJ, Subang Jaya : 012-7575320 (diana)
7. Puchong kg sri langkas:  01135048172 (diah) Ahadiah Diah
8. Bandar Sunway - Tmn Medan : 019-2995661 (liza) Lizawatie Awang
9. Putra Heights : 013-3853257, 013-3773257 (habibah)
10. Bandar Baru Bangi : 019-6691169 (asma)
11. Teras Jernang, Bangi : 019-2642497 (kak k)
12. Shah Alam : 019-2834405 (ila)
13. Batu Cave : 0192248454 (k.norlia)
14. Sungai besar: 019-6691169 (asmah)
15. Puchong Putra Perdana (aini) : 012:9802748 Noraini Abdul Rahim
16. Taman Mas, Sepang : 012-2965172 (roza) Rozaimah Binti Razali
17. USJ 019-9206155 (amy)
18. Bandar Teknologi Kajang 012-691 4073 (yati)
19. Bangi lama, 017-633 2073 (sue)
20. Kinrara puchong :017 5154139 (fadilah)
21. Puchong perdana:  0172727278
(Effa- Opah Heritage urut tradisional Mobile Spa)
22. Jalan kebun, shah alam 0133304590 (yati)
23. Puchong Perdana: 012-2432876 (norlela)
                                                                🌹PUTRAJAYA & CYBERJAYA
1. Putrajaya 012-629 1767 (mazlia anis)
2. Cyberjaya : 019-6421308 (aini) Zalzahaini Aini Ismail
3. Cyberjaya : 017-633 2073 (sue)

🌹KUALA LUMPUR
1. Bangsar South : 012-7575320 (diana)
2. TNB Bangsar, Pantai Dalam : 019-3373002 (izan)

🌹NEGERI SEMBILAN
1. Sendayan, Seremban : 013-3550079 (nita) Nita Homemade
2. Nilai: 013-8305062 (syikin)

🌹MELAKA
1. Durian Tunggal, Alor Gajah, Ayer Keroh, Bukit Katil & Bandar Melaka: 017-6770322 (ema) Zaemah Zaiemah Zainol
2. Klebang, Malim, Sg. Udang, Hospital Besar Melaka: 0143389731 (Hariyah@Ati)

🌹JOHOR
1. Parit Sulong, Parit Raja, Batu Pahat, Semerah : 018-7711689 (ainis) Aynis Ibrahim
2. Batu Pahat : 017-7754663 (azie)
3. Tmn.bestari indah, Ulu Tiram : 017-4846400 (sha)
4. Kluang : 019-7738230 (alynn)
5. Muar :013-7601557 (mala)

🌹PAHANG
1. Lanchang - Jengka : 012-945 2880 (amy)
2. Bukit Ibam - Muadzam Shah : 019-6113047 (hidayah) Mujahidah Solehah

🌹TERENGGANU
1. Kerteh - Paka: 013-9271669 (cikgu nor)
2. Paka - Dungun: 019-7540786 (syiema)
3. Ajil: 011 1065 5886 (wahida)
4.kerteh-0129891402(rohana) Rohana Minna

🌹PERAK
1. Teluk Intan: 019-6691169 (asma)

🌹PERLIS
1. Kangar : 019-5732468 (shimah) Noor Hashimah Abdul Satar

🌹SABAH
1. Keningau, Nabawan, Tenom, Tambunan, Kota Kinabalu : 016-2168143 (wina)

🌹SARAWAK
1. Mukah : 017-2066861 (zulhisyam bt abdullah)

🌹KELANTAN
1. Kota Bharu :  019-9834891 (Nor Munirah bt Awang Nor Munirah Awang