Saturday, October 15, 2016

Habbatus Sauda'

HSPM

Saintis di Malaysia yang membuat kajian Habbatus Sauda adalah Prof. Dr. Latiffah A. Latiff dari Fakulti Environmental Studies,UPM. Kajian beliau terhadap habbatus sauda adalah  selama 10 tahun. Beliau mengakui Habbatus Sauda adalah satu anugerah Allah yang amat bernilai buat manusia.

Kajian beliau menemui  dalam sebutir bijirin habbatus sauda terkandung daripada berjuta-juta sel yang menyerupai sel darah manusia.

Prof Dr Latiffah mengakui semakin banyak kajian dilakukan, semakin banyak pendedahan baharu ditemui.

Apa yang pasti terdapat lebih 100 bahan aktif yang terkandung dalam bijirin hitam habbatus sauda. Peratus yang paling tinggi adalah TIMOKUINON. Mendominasi antara 70% - 80% .

Inilah faktor mengapa Amerika Syarikat berusaha mematernkan Habbatus Sauda menjadi produk mereka. Umat Islam jangan terus tidur dibuai mimpi indah.

Hasil kajian Prof Dr Latiffah membuktikan bahawa TIMOKUINON yang diekstrak daripada habbatus sauda berupaya menurunkan paras kolesterol, glukos dalam darah dan berat badan sekali gus mengurangkan risiko penyakit sindrom metabolik dan penyakit jantung.

Kredit FB Lah Zul CEO Zal Permai Resources

1 comment:

  1. Baccarat - Craps, Roulette & More - Play the Card
    Online Baccarat allows players to play one or more of their favorite game systems 파라오 바카라 such as the Scratch Cards, the Rows, and the Scratch Cards. While playing for fun,

    ReplyDelete