Monday, August 22, 2016

Period berpanjangan?

BISMILLAH....

Period berpanjangan selepas amalkan MAB?

kali ni saya nak cerita pengalaman-pengalaman yang kebanyakan pengamal MAB lalui.. Bermacam-macam jenis orang whatsapp saya.

"Kak, saya ambik MAAJUN ANGGUN BISTARI (MAB) sebagai rawatan ikhtiar hamil.. Tapi baru start sebotol period saya tak berhenti la kak.. Banyak pulak tu.. Apa saya nak buat????"

Hah… Tak ke gelabah kalau tiba-tiba jadi macam tu..

Pengamal-pengamal MAB sayang…. Tahu tak jika keadaan begini berlaku.. MAAJUN ANGGUN BISTARI sedang bertungkus lumus berkerja untuk anda tu..

jangan risau. Kerana kebanyakan wanita yang susah hamil biasanya period mereka bermasalah. Antaranya

period datang 3-4 bulan sekali..
Ada yang 6 bulan sekali baru ada..
Ada juga yang period ada tiap-tiap bulan tapi sikit je.
Ada juga period datang 3hari je
ada juga yang period normal..
tapi kenapa yang period normal pun susah nak hamil?

kita tak tahu apa yang ada dalam peranakan kita. Apa masalah kat dalam tu.. Jadi fungsi MAAJUN ANGGUN BISTARI ni.. Merawat dan mencuci blocking dalam peranakan kita tu..

apa yang dimaksudkan dengan BLOCKING tu?

Ok.. Darah period yang keluar tak sempurna setiap kali period tu barangkali dah penuh.. Dan berketul dalam rahim kita.. Siapa tahu kan? Bila biarkan.. darah-darah lama ni menjadi blocking yang menghalang proses persenyawaan antara benih isteri dan suami..

Jadinya.. Blocking ini lah yang MAAJUN ANGGUN BISTARI nak buang.. dan sebab tu la anda tak perlu risau jika period anda banyak atau berlanjutan. Anda boleh baca healing crisis / tindakbalas rawatan jika ada apa-apa yang pelik berlaku pada anda

INFO PENTING!

setiap pengamal MAAJUN ANGGUN BISTARI pasti akan lalui tempoh di mana period anda akan terganggu.. Bila dan berapa lama gangguan tu akan berlaku bergantung kepada keadaan kesihatan individu. Apapun..biasanya gangguan-gangguan ini sementara.. Biarkan MAB berkerja.. Apa yang anda perlu buat.. Banyakkan minum air masak bagi melancarkan tindakbalas dan makan ikut aturan makan yang betul dan berdisplin!

seperti mana-mana pil perancang pun.. Nak makan mesti ikut aturan untuk kesan yang maksima.

Kredit : FB Pengasas Maajun Anggun Bistari

No comments:

Post a Comment